"DUCH ¦WIÊTY"

Autor: DanutaB
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

By³o piêkne, czyste, bezchmurne i niczym nie "str±cony" spokój siê pojawi³ na Mojej Twarzy.

Siedzia³am na drewnianej £awce i Odp³ywa³am...

Moje my¶li Kr±¿y³y niczym Orbita wooko³o tego co Mnie Otacza³o...

Tak siedz±c na tej £awce, czytaj±c równie¿ jedn± z powie¶ci Coehlo...postanowi³am ,¿e co¶ napiszê...

A poniewa¿ nade mn± lecia³ nieokre¶lonego rodzaju Piêkny, Rajski Ptak...pomy¶la³am,¿e co¶ o Nim napiszê...

Wygl±da³ jak Go³±b Pokoju Sam w Sobie, w Swojej Istocie...

Jak gdyby Przyp³yn±³ do Mnie, dos³ownie Rozmywaj±c w przestrzeni Swe Skrzyd³a...

Zrobi³am Mu nawet zdjêcie z aparatu cyfrowego, oj! jakie zdjêcie by³o Piêkne...

Zobaczy³am , nie wierz±c  w to co widzê, na zdjêciu Promienie ¦wietliste...tak ju¿ wtedy wiedzia³am ,¿e to Duch

¦wiêty...

Lekko siê przestraszy³am tego oto Rajskiego Ptaka, lecz postanowilam Sobie Go Dotkn±æ...

Nast±pi³a we Mnie , wtedy Zmiana ; która pozwoli³a Mi bardziej Zaufac Si³om Wy¿szym...

Ten oto Go³±b, który by³ ¦wietlisty, przes³oni³ Mi Nadchodz±ce S³oñce i zrobilo siê tak Jasno jak nigdy...

To do¶wiadczenie by³o bardzo G³êbokie...bardzo Osobiste i ¦wiête...

Nigdy nie zapomnê Jego Aury i tego co Go otacza³o dooko³a...Nawet Gruchn±³ do Mnie parê razy, z drugiej strony

jak Zwyk³y Ptak...

Ten oto Ptak, da³ Mi do zrozumienia jak bardzo mo¿na , Czuæ siê Bezpiecznym w Jego Towarzystwie...

Na koniec, pragnê Wam powiedzieæ: "Duch ¦wiêty, to Wszechmocny i Daj±cy Bezpieczeñstwo Duch, a Moje

Do¶wiadczenie by³o Fenomenalnie Ponadludzkie"...

Pamiêtajcie Wszyscy ,którzy czytacie t± oto krótk± opowie¶æ: " To co Ludzkie ...nie jest Si³om Wy¿szym Obce"...

 

1
Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
DanutaB
U¿ytkownik - DanutaB

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2018-12-04 12:39:36