Fajne życie nie musi być strasznie drogie.

Autor: serbon
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

<a href="http://twojaaastrona.pl">twój anchor</a>

Czy wiesz, jak żyć pełnią życia za niewielkie pieniądze? Wbrew pozorom to możliwe, trzeba tylko nauczyć się zwracać szczególną uwagę na pojawiające się wokół okazje. Wiadomo przecież, że okazja jest zjawiskiem, które ma to do siebie, że trwa krótko.

 

Eurobon, Groupon i inne możliwości.

Do okazyjnych zjawisk należą zakupy grupowe. Co prawda, trwają przez cały czas, ale ofertę cechuje wysoka zmienność. Możesz z nich korzystać nie tylko przy codziennych zakupach lub usługach takich, jak fryzjer czy masaż, ale także gdy chcesz wyjechać na urlop – szczególnie w niedalekie, a piękne miejsca, rozsiane po naszym kraju.

 

Promocja: wakacje w Polsce!

Tydzień w Zakopanem może okazać się strzałem w dziesiątkę i wypoczynkiem dużo lepszym niż drogi pobyt w Egipcie, nawet w ofercie last minute. Polskie góry robią nie mniejsze wrażenie niż Alpy, a samo Zakopane jest pełne atrakcji. Polecam zwłaszcza wybranie się na dowolny spektakl w Teatrze Witkacego – należy tylko zarezerwować bilet z pewnym wyprzedzeniem. Wieczory spędzone w uroczych karczmach przy grzanym winie też mogą być dużo milsze niż mdły napój z hibiskusa w 40-stopniowym upale.

 

Kupony, ulotki, wycinanki z gazet.

Gdy przychodzi pora, by zaopatrzyć się w nowe ubrania lub nauczyć się czegoś nowego, wykorzystuj kupony rabatowe. Wiele sklepów z odzieżą oferuje takie w Internecie, podobnie jak szkoły języków obcych. Chociaż wiedza jest bezcenna, niestety często nie stać nas na naukę wymarzonego hiszpańskiego czy suahili po „normalnej” stawce.

 

Innymi słowy – kto ma głowę na karku, ten nie przepłaca, chociaż dziwnym jest nieraz życie w kraju, w którym trzeba tak kombinować na co dzień, by nie dać się puścić z torbami.

 

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
serbon
Użytkownik - serbon

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2012-11-20 11:41:21