Historia mi³o¶ci

Autor: Zoja
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

Pannie Elizabeth, której nie dane by³o po¶lubiæ dalekiego kuzyna ze strony ojca z powodu jego utraty maj±tku przegranego w kartach zosta³a zmuszona do pannieñstwa. Bez posagu i planów na przysz³o¶æ udajê siê do miasta aby tam zacz±æ nowe ¿ycie. Id±c trotuarem nie najbogatszej dzielnicy z niewielkim baga¿em i baga¿em do¶wiadczeñ zostaje zauwa¿ona przez dobrze sytuowanego mê¿czyznê, który zgubi³ drogê.

Urzeczony jej delikatno¶ci± i krucho¶ci± oferujê  jej posadê w swojej rezydencji jako s³u¿±cej. Nie maj±c nic do stracenia przyjmujê jego pomoc. Uszczê¶liwiona Elizabeth nie wie, ¿e jej wybawca jest w niej zakochany po uszy wbrew woli apodyktycznej matki.

Tymczasem uczucie, jakie ich ³±czy wbrew wszelkim konwenansom jest coraz silniejsze. Spêdzaj±c  niezapomnian± i pe³n± uniesieñ noc m³odzi kochankowie nie domy¶laj± siê, ¿e przeciwna wszystkiemu starsza pani bierze zbyt du¿o ¶rodków nasennych.

Pomoc nadesz³a w sam± porê. Elizabeth ratujê jeszcze przytomn± pani± wzywaj±c natychmiast pomoc.

Gdy po wyj¶ciu ze szpitala i obserwacji psychiatrycznej seniorki  m³odzi zapominaj± o wszystkim i zaczynaj± nowy rozdzia³ w ¿yciu.

                        

1

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Zoja
U¿ytkownik - Zoja

O sobie samym:    
Ostatnio widziany: 2024-04-28 10:10:14