Internetowa cela - --@- @ -@--

Autor: Kominek
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

--@- @ -@--

Leżąc w ciemności często myślałem o różnych rzeczach, mniej lub bardziej interesujących. Gdzieś głęboko pojawiały się rodzinne obrazy zatrzymane w kadrze, znajome miejsca odległe o lata świetlne mojej świadomości, były kobiety, które miały dla mnie znaczenie, sprawiały, że warto było dla nich żyć.
W sumie to nie było ich tak wiele, sądzę, że wystarczyłoby palców jednej dłoni, ale czy to właśnie tu i właśnie teraz miało jakieś znaczenie? Stanowczo nie, więc powróciłem do obrazu, który szczególnie mi się podobał.
Reflektory samochodu rozświetlają mrok nocy, przede mną pusta jezdnia, po bokach kątem oka dostrzegam stojące przy drodze drzewa. Jadę sam, spokojny, zrelaksowany, delikatne dźwięki muzyki unoszą się w powietrzu. Kilometry, jeden za drugim bez pośpiechu, wszystko jest takie idealne, takie spokojne, takie realne.
Ale to było tylko odległe wspomnienie. Ostatnio samochód prowadziłem, czy ja wiem, przynajmniej dwie dekady świetlne temu, inaczej mówiąc...


--@--@- @ -@--@--

 

http://koominek.blogspot.com - dwadzieścia siedem tematycznych szufladek i zapewne na nich się nie skończy, zapraszam w odwiedziny do bloga, aby klimat Kominka oczarował Cię bez reszty...

1
Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Kominek
Użytkownik - Kominek

O sobie samym: Brakuje mi ponownie słów przelewanych na papier stąd pojawiła się potrzeba pokazania ich w sposób wygodny i przystępny - na FB narodził się Kominek, chwilę później tutaj i dosyć niedawno w blogu. Każde z nich uzupełnia inne, ale to blog stał się teraz epicentrum mojej twórczej działalności..:)
Ostatnio widziany: 2016-07-11 01:13:59