Księga Rodzaju 1,24-25

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

"Potem rzekł Bóg:"Czyli słowo, dźwięk, wibracja - nośnik rodzaju informacji, zamieszczony w formie energetycznej." Niech wyda ziemia" Czyli rodzaj zamieszczonej informacji," istotę żywą" Czyli forma ruchu według rodzaju zamieszczonej informacji jej:" bydło, płazy, dzikie zwierzęta"Czyli według rodzaju zamieszczonej informacji ich." I tak się stało jak powiedział Bóg." Czyli i uczynił Bóg słowem dzikie zwierzęta według rodzaju zamieszczonej informacji ich i bydło według rodzaju zamieszczonej informacji jego i wszelkie płazy ziemne według rodzaju zamieszczonej informacji ich," i widział Bóg, że to było dobre" Czyli jedna forma energii o stałej częstotliwości wibracji - nośnik informacji dla całości i o całości - wszechinformacja dla jednej formy energii o wielu częstotliwościach wibracji - nośników rodzajów informacji z formą ruchu. Zamieszczone w jednej formie energii o ostałej częstotliwości wibracji - nośnika informacji dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji - wszechinformacja, w której bez zakłóceń odbywają się wzajemne oddziaływania informacyjne - nośników rodzajów informacji z formą ruchu o wielu częstotliwościach wibracji ze wszechinformacją o stałej częstotliwości wibracji - nośnika informacji dla całości i o całości ( Rdz.1,24-25)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-03-03 09:26:01