Księga Rodzaju 18,16-19

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

"Potem wyruszyli stamtąd owi mężowie i skierowali się ku Sodomie" Czyli potem wyruszyli od Abrahama z pod Hebronu, posłańcy Wszechmogącego i skierowali się ku Sodomie, w której mieszkali Kananejczycy "Abraham zaś szedł z nimi aby ich odprowadzić" Czyli Abraham jest dla każdego z nas wzorem: Wyjścia z ziemi swojej i od rodziny swojej, i z domu ojca swego..., którzy mają swoją naukę i swoją religie, która nie jest według wskazań Wszechmogącego (Rdz.12,1) Ugodowego pierwszeństwa wyboru Lota bratanka Abrahama (Rdz.13,9) Braterskiego wsparcia Lota gdy został zabrany do niewoli przez militarną koalicję Kedorlamera (Rdz.14,14) Gościnności i odprowadzenia gości (Rdz.18,5-8) "A Pan mówił: Czy mam zataić przed Abrahamem to, co zamierzam uczynić ? Wszak z Abrahama na pewno wywodzić się będzie wielki i potężny naród," Czyli Wszechmogącego mowa słów była pytaniem z motywacją: Czy mam zataić przed Abrahamem to, co zamierzam uczynić ? Bo to przecież z Abrahama, syna Izaaka potomka danego od Boga Wszechmogącego, na pewno wywodzić się będzie wielkie potomstwo, którego policzyć nie będzie można (Rdz.15,5) i będzie to w każdym aspekcie potężny naród (1Król.10) "i przez niego będą błogosławione wszystkie narody ziemi" Czyli i przez te wielkie potomstwo i potężny naród będzie Bóg Wszechmogący wypełniał swoją wolę dla wszystkich narodów ziemi "Wybrałem go bowiem, aby nakazał synom swoim i domowi swemu po sobie strzec drogi Pana," Czyli Bóg Wszechmogący wybrał Abrahama po to, aby nakazał synowi swojemu Izaakowi potomkowi danemu od Boga Wszechmogącego, a Izaak synowi swojemu i całemu społeczeństwu potomków po Abrahamie, aby przestrzegali przykazań, zakazów i nakazów Wszechmogącego "aby zachowali sprawiedliwość i prawo, tak iż by Pan mógł wypełniać względem Abrahama to, co on im powiedział" Czyli aby społeczeństwo potomków Abrahama nie negowało i nie manipulowało rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Boga Wszechmogącego. By nie czynili falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją (Rdz.12,2-3) Tak aby w społeczności potomków po Abrahamie, Wszechmogący mógł wypełniać swoją wolę dla wszystkich narodów ziemi (Rdz.18,16-19)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-04-16 12:12:44