Księga Rodzaju 24,33-37

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

"Następnie podano mu jedzenie, ale on rzekł: Nie będę jadł, dopóki nie przedłożę sprawy mojej. I odpowiedzieli: Mów" Czyli następnie podano słudze Abrahama posiłek, ale sługa Abrahama rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów sługi Abrahama: Nie będę jadł posiłku, dopóki nie przedłożę sprawy mojej. I odpowiedziała rodzina Rebeki, by mówił sługa Abrahama "Na to on rzekł: Jestem sługą Abrahama" Czyli na odpowiedź mowy słów rodziny Rebeki, sługa Abrahama rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów sługi Abrahama do rodziny Rebeki: Jestem sługą Abrahama "Pan udzielił panu mojemu obfitego błogosławieństwa, tak że stał się zamożnym;" Czyli Wszechmogący Bóg swoją wolę w obfitości wypełnił w Abrahamie, tak że Abraham stał się zamożnym "dał mu bowiem owce i bydło, srebro i złoto, niewolników i niewolnice, wielbłądy i osły" Czyli Wszechmogący Bóg swoja wolę w obfitości wypełnił w Abrahamie, bo dał mu bowiem w obfitości, wiele rodzajów informacji w formie energetycznej - źródło zamożności Abrahama "A Sara żona pana mojego, urodziła już w sędziwym wieku panu mojemu syna, któremu oddał całe swoje mienie" Czyli, a Sara, żona Abrahama urodziła Abrahamowi syna gdy miała dziewięćdziesiąt lat, a Abraham miał sto lat, gdy Sara urodziła Izaaka - potomka danego od Wszechmogącego Boga (Rdz.17,17) któremu Abraham oddał cały swój majątek "I zaprzysiągł mnie pan mój, mówiąc: Nie weźmiesz żony dla syna mego z córek Kananejczyków, w których kraju mieszkam," Czyli swojego sługę Abraham zobowiązał mową słów: Nie weźmie sługa Abrahama, żony dla Izaaka, syna Abrahama z córek Kananejczyków, przeklętych - nieświadomych, oddanych szatanowi, by być jego medium, w których kraju mieszka Abraham(Rdz.24,33-37)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-03-03 09:26:01