Księga Rodzaju 36,34-38

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

"Gdy zaś umarł Jobab, po nim był królem Chuszam, z kraju Temanitów" Czyli gdy zaś zakończyła się destrukcja Jobaba, po nim panował nad potomkami synów Ezawa, król Chuszam, z kraju w którym mieszkało plemię Temanitów potomków synów Temana, naczelnika rodu plemienia Temanitów, który się podzielił w rodzie i plemieniu Elifaza, syna Ezawa, zrodził plemię według swego imienia "Gdy umarł Chuszam, po nim był królem Hadad, syn Bedada, który pobił Midianitów na polu moabskim; a jego gród nazywał się Awit" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Chuszama, po nim panował nad potomkami synów Ezawa, król Hadad, syn Bedada, potomek synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, który w bitwie pobił Midianitów, potomków synów Midiana, syna Abrahama, z drugiej żony Ketury (Rdz 25,1), na polu moabskim, które należało do plemienia Moabitów, potomków synów Moaba, starszego syna Lota, z jednego rodu Sema, bratanka Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 19,36-37). A warowny gród króla nazywał się Awit, według swego pochodzenia, od przodków "Gdy umarł Hadad, po nim był królem Samla z Masreki" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Hadada, po nim panował nad potomkami synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, król Samla potomek synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, z miasta Masreki, na północy ziemi Edomskiej przy drodze do Morza Martwego "Gdy umarł Samla, po nim był królem Saul z Rechobot nad Rzeką" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Samli, po nim panował nad potomkami synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, król Saul potomek synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama, z miasta Rechobot nad rzeką, na południowy wschód od Morza Martwego w dolinie potoku Zered "Gdy umarł Saul, po nim był królem Baalchanan, syn Achbora" Czyli gdy zakończyła się destrukcja Saula, po nim panował nad potomkami synów Ezawa, z dwóch rodów Sema i Chama, król Baachanan, syn Achbora, potomek synów Ezawa z dwóch rodów Sema i Chama (Rdz 36,34-38)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-04-16 12:12:44