Księga Rodzaju 38,13-15

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

"A gdy doniesiono Tamarze, że jej teść idzie do Timny, aby strzyc swoje owce" Czyli a gdy doniesiono Tamarze - palma daktylowa, umownie zwane rodzaje informacji, że jej teść idzie do Timny, umownie zwanego miasta zbudowanego z umownie zwanych rodzajów informacji, przez przeklętych potomków Kanaana, syna Chama, o umownych imionach, rodzaju informacji, aby strzyc, pozyskać rodzaj informacji, ze swoich owiec, z rodzaju informacji "zdjęła z siebie szaty wdowie, okryła się i otuliła się zasłoną, i usiadła przy bramie wejściowej do Enajim, położonej przy drodze do Timny, bo wiedziała, że Szela już dorósł, a nie dano mu jej za żonę" Czyli zdjęła z siebie, z rodzaju informacji szaty wdowie, umownie zwane produkty z rodzaju informacji, okryła się i otuliła zasłoną nazwaną według użytkowania, produkt z rodzaju informacji, i usiadła przy bramie wejściowej, nazwanej zgodnie z użytkowanie, produkt z rodzaju informacji, do Enajim, umownie zwanego miasta zbudowanego z umownie zwanych rodzajów informacji, przez przeklętych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 9,25). Położonej przy drodze, szlaku komunikacyjnym wyznaczonym na ziemi - rodzaj informacji, do Timny, bo wiedziała, miała nośnik informacji w swoich nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, że Szela o umownym imieniu, rodzaj informacji już dorósł, by wzbudzić potomka, a nie dano mu Tamar za żonę. Według nakazu zwyczajowego prawa moralnego, poślubienia wdowy przez brata zmarłego męża, aby zachować potomstwo bratu swemu, i zapewnić ciągłość rodu "A gdy ją Juda zobaczył, myślał, że to nierządnica, bo zakryła swoją twarz" Czyli a gdy ją Juda - rodzaj informacji o imieniu według słów Lei, tym razem będę sławić Wszechmogącego Boga (Rdz 29,25), zobaczył, umownie zwanym rodzajem informacji, myślał o nierządnicy, której nośnik informacji miał w swoich nośnikach informacji o całości rodzaju informacji, bo zakryła swoją twarz, umownie zwana tożsamość rodzaju informacji, z umownie zwanymi rodzajami informacji, na umownie zwanej twarzy, tożsamości rodzaju informacji (Rdz 38,13-15)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-03-03 09:26:01