Księga Rodzaju 41,21-23

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

"A chociaż dostały się do ich brzucha, jednak nie było znać, że dostały się do ich brzucha, i wyglądały równie szpetnie jak przedtem. Wtedy obudziłem się" Czyli a chociaż dostały się do ich brzucha, umowna nazwa funkcjonalnie ukształtowanego rodzaju informacji, z wieloma funkcjonalnie ukształtowanymi rodzajami informacji dla produktów z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8), jednak nie było znać że dostały się, produkty z jednego rodzaju informacji do ich brzucha, i wyglądały równie szpetnie, bez pięknych harmonijnych kształtów, jak przedtem gdy dostały się do ich brzucha.Wtedy obudziłem się, mózg zakończył percepcję w czasoprzestrzeń "Potem widziałem we śnie, że z jednej łodygi wyrastało siedem kłosów pełnych i pięknych" Czyli potem widziałem we śnie, stan mózgu do percepcji w czasoprzestrzeń, że z jednej łodygi, umowna nazwa rodzaju informacji wyrastało siedem kłosów pełnych i pięknych z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji, jak sześć dni stwarzania przez Boga Wszechmogącego, pełnych i pięknych rodzajów informacji, i dzień siódmy pełnych i pięknych rodzajów informacji, dzień szabatu - sobota odpoczynek dla zdrowia naszego (Rdz 2,2-3) "A po nich wyrastało siedem kłosów suchych, cienkich i wysuszonych przez wiatr wschodni" Czyli a po nich wyrastało siedem, jak sześć dni stwarzania przez Boga Wszechmogącego pełnych i pięknych rodzajów informacji, kłosów suchych, cienkich bez nasienia, bez informacji o całości rodzaju informacji, jak dzień pierwszy tygodnia (niedziela) nie do odpoczynku dla zdrowia naszego, pierwszy dzień stwarzania przez Boga Wszechmogącego, bez pełnych i pięknych sześciu dni stwarzania i dnia siódmego pełnych i pięknych rodzajów informacji dzień szabatu - sobota odpoczynek dla zdrowia naszego, i wysuszonych przez wiatr,wirowa forma energii do wysuszania nadmiaru wody - rodzaj informacji, wschodni, skąd rozchodzi się po ziemi (Rdz 41,21-23)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-04-14 18:57:15