Księga Rodzaju 41,52-54

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

"A drugiego nazwał Efraim, bo powiedział: Rozmnożył mnie Bóg w ziemi niedoli mojej" Czyli a drugiego potomka danego od Boga Wszechmogącego, nazwał Józef Efraim według znaczenia powiedzianych słów: Rozmnożył Józefa z nasienia - informacja o całości rodzaju informacji Józefa, drugiego potomka z dwóch rodów Sema i Chama w ziemi egipskiej niedoli mojej, plemienia Chawili, syna Kusza przeklętego potomka Chama z jednego rodu Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) Ziemia, która nie była ziemią Józefa, syna Jakuba z jednego rodu Sema (Rdz 11,10-32; 20,1-12; 22,20-23; 25,19-26; 28,1-5; 30,22-24) "A gdy skończyło się siedem lat obfitości w ziemi egipskiej" Czyli a gdy skończyło się siedem lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego, wielkiej obfitości wszelkiej żywności w ziemi egipskiej, zboża, nasienia - informacja o całości rodzaju informacji, produktów z rodzajów informacji, owoców, produktów rodzajów informacji oraz produktów z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8) "Rozpoczęło się siedem lat głodu, jak przepowiedział Józef. Głód był we wszystkich krajach, ale w całej ziemi egipskiej był chleb" Czyli rozpoczęło się siedem lat lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego, głodu, brak wszelkiej żywności, zboża, nasienia - informacja o całości rodzaju informacji, produktów z rodzajów informacji, owoców, produktów rodzajów informacji oraz produktów z jednego rodzaju informacji (Rdz 18,8) Jak przepowiedział Józef, syn Jakuba faraonowi o siedmiu latach lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego, wielkiej obfitości urodzajów w ziemi egipskiej, i siedmiu latach lunarnych według miesiąca synodycznego i syderycznego, głodu, brak żywności (Rdz 41,28-30) Głód był we wszystkich krajach, ale w całej ziemi egipskiej był chleb, produkt ze zboża, nasienia - informacja o całości rodzaju informacji (Rdz 41,52-54)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-03-03 09:26:01