Ksiêga Rodzaju 42,13-15

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

"Na to rzekli: By³o nas dwunastu braci, s³ug twoich, synów jednego mê¿a w ziemi kanaanejskiej, najm³odszy jest teraz z ojcem naszym w domu, a jednego ju¿ nie ma" Czyli na to rzekli: s³owa, d¼wiêki, wibracje - no¶niki mowy s³ów braci Józefa: By³o nas dwunastu braci, i takie bêd± przysz³e wydarzenia, jakie by³y no¶niki mowy s³ów braci Józefa. I by³o wybranych dwunastu aposto³ów Jezusa Zbawiciela (Mat.10,1-4) s³ug twoich, nie¶wiadomych braci Józefa, co czyni Józef brat ich, nazwany panem ich. Synów jednego mê¿a Jakuba, syna Izaaka, potomków Abrahama z jednego rodu Sema (Rdz 11,10-26) w ziemi kanaanejskiej przeklêtych potomków Kanaana, syna Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) Ziemiê kanaanejsk±, któr± Bóg Wszechmog±cy da³ Abrahamowi i potomstwu Abrahama na wieczne posiadanie (Rdz 17,8) Najm³odszy jest teraz z ojcem naszym, jak Jezus Zbawiciel, który jest teraz z Ojcem naszym, Bogiem Wszechmog±cym w domu, najwy¿szy wymiar - ¼ród³o informacji (Jan 20,17) A jednego ju¿ nie ma, brata ich, którego z nienawi¶ci sprzedali Ismaelitom, a ci przywiedli Józefa do Egiptu i sprzedali przeklêtym potomkom Chama (Rdz 37,4-8; 27-28; 39,1) I takie by³y dzieje Jezusa Zbawiciela, którego zdradzili (Mat.27,3-4) z nienawi¶ci (Jan 7,7) wydali poganom na ukrzy¿owanie (Mat.20,17-19) "Rzek³ do nich Józef: Jednak jest tak, jak wam powiedzia³em: Jeste¶cie szpiegami" Czyli i rzek³: s³owa, d¼wiêki, wibracje - no¶niki mowy s³ów Józefa do braci swoich: Jeste¶cie szpiegami, nie byli szpiegami, byli braæmi Józefa, którzy nienawidzili brata swego, aby poddaæ ich próbom, czy ich: s³owa, d¼wiêki, wibracje - no¶niki mowy s³ów, bêd± polega³y na prawdzie " dlatego, jako ¿yw faraon, bêdziecie poddani próbom i nie wyjdziecie st±d, dopóki nie przyjdzie tu wasz najm³odszy brat" Czyli dlatego, jako ¿yw faraon, bo odbywa³y siê oddzia³ywania informacyjne, faraona, umowna nazwa rodzaju informacji, ze wszechinformacj± we wszechinformacji - informacja dla ca³o¶ci rodzajów informacji i o ca³o¶ci rodzajów informacji, bêdziecie poddani próbom, czy: s³owa, d¼wiêki, wibracje - no¶niki mowy s³ów braci Józefa, bêd± polegaæ na prawdzie i nie wyjdziecie st±d, z ziemi, dopóki nie przyjdzie tu wasz najm³odszy brat. Jaka by³a mowa s³ów Józefa, takie bêd± przysz³e wydarzenia, powtórnego przyj¶cia na ziemiê Jezusa Zbawiciela (2P. 1,16) aby zobaczyæ, czy nasze s³owa, d¼wiêki, wibracje - no¶niki mowy s³ów polega³y na prawdzie (Rdz 42,13-15)

1
Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
U¿ytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-04-16 12:12:44