Księga Rodzaju 44,23-25

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

"Wtedy ty rzekłeś do sług swoich: Jeśli brat wasz najmłodszy nie przyjdzie z wami, nie będziecie już oglądać oblicza mojego" Czyli wtedy ty rzekłeś: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów do sług swoich, nieświadomych braci swoich, co czyni Józef brat ich: Jeśli brat wasz, Beniamin najmłodszy syn Racheli, matki Józefa nie przyjdzie, przybędzie z wami z ziemi kananejskiej, nie będziecie już oglądać, nie ujrzycie oblicza, tożsamość rodzaju informacji mojego, Józefa - rodzaj informacji z formą ruchu. Analogicznie do przyjścia na ziemię Jezusa Zbawiciela wzoru człowieka dla człowieka, aby każdy z nas był zbawiony, żył w nowym systemie duchowo - informacyjnej całości (Obj. 21) I nie poniósł śmiertelnych konsekwencji, ból, cierpienie, strach, przerażenie, etc..., które trwać będą wiecznie (Mar. 9,43-48; Obj. 21,8) Za czynienie, myślami, słowami i uczynkami w systemie duchowo - informacyjnym, falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji we wszechinformacji ze wszechinformacją - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji "A gdyśmy przyszli do sługi twojego, ojca mojego, i powtórzyliśmy mu słowa pana mego" Czyli a gdy przyszli bracia Józefa do ziemi kananejskiej do sługi twojego, nieświadomego ojca Józefa, co uczynili Józefowi bracia jego, ojca mojego i braci Józefa, i powtórzyliśmy mu słowa, mowę słów, pana mego, Józefa brata mego. Analogicznie do powtórzenia bratu naszemu mowy słów Ewangelii Pana mego i Pana naszego Jezusa Zbawiciela "ojciec nasz rzekł: jedźcie znowu, kupcie nam trochę żywności" Czyli ojciec nasz, braci Józefa rzekł: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów do braci Józefa: Jedźcie znowu do Egiptu i kupcie, za pieniądze nam, rodzinie Jakuba trochę żywności, trochę zboża, nasienie - informacja o całości rodzaju informacji, produktów z rodzajów informacji, owoców, produktów rodzajów informacji i produktów z jednego (Rdz 18,8) rodzaju informacji (Rdz 44,23-25)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-03-03 09:26:01