Księga Rodzaju 47,21-24

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

„Co do ludności zaś, oddał ją całą w poddaństwo, od jednego krańca Egiptu do drugiego” Czyli, co do ludności zaś plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama (Rdz 10,6-7) Oddał ją, ludność całą w poddaństwo, zależność od faraona, króla Egiptu, od jednego krańca, ziemi egipskiej do drugiego krańca ziemi egipskiej. „Nie wykupił tylko ziemi kapłańskiej, bo kapłani mieli stałe zaopatrzenie wyznaczone przez faraona i żyli z tego zaopatrzenia, które im wyznaczył faraon. Dlatego nie sprzedali ziemi swojej” Czyli nie wykupił, nie wymienił Józef, syn Jakuba ziemi kapłańskiej, która należała do kapłanów, bo kapłani kultu boga – słońca mieli stałe, niezmienne zaopatrzenie, dostarczanie, wyznaczone, określona wielkość przez faraona, króla Egiptu i żyli, i żyją z tego stałego, niezmiennego zaopatrzenia dostarczanego, wyznaczonego określoną wielkością przez faraona, króla Egiptu, które im, kapłanom kultu stworzenia, rodzaju informacji (Rdz 1,16) Wyznaczył faraon, król Egiptu. Dlatego nie sprzedali, nie zamienili ziemi, rodzaju informacji swojej, która należała do kapłanów kultu stworzenia. Obrzydliwości dla Boga Wszechmogącego (Joz. 24,14; Pwt 20,18; Ez.20,7; 16,58) „I rzekł Józef do ludu: Oto kupiłem dziś dla faraona was i role wasze, macie tu ziarno siewne, obsiejcie więc role” Czyli i rzekł: słowa, dźwięki, wibracje – nośnik mowy słów Józefa do ludu plemienia Chawili, przeklętego potomka Chama: Oto kupiłem dokonałem wymiany dziś dla faraona was, ludzi, rodzaj informacji i role, rodzaj informacji, do uprawy rodzajów informacji dla rodzaju informacji wasze, które należały do was, ludności macie, daje wam tu ziarno, nasienie siewne do wysiania na roli, rodzaj informacji obsiejcie, zamieścić ziarno nasienie, informacja o całości rodzaju informacji na roli, rodzaj informacji „Lecz ze zbiorów oddacie piątą część faraonowi, natomiast cztery piąte pozostaną wam na zasianie roli i na wyżywienie was, domowników waszych i na wyżywienie dzieci waszych” Czyli lecz zbiorów, całości oddacie piątą część, z całości zbiorów ziarna nasienia faraonowi, królowi Egiptu, natomiast cztery piąte, z całości zbiorów ziarna nasienia pozostaną wam, ludności na zasianie, zamieszczenie ziarna siewnego na roli, rodzaj informacji na wyżywienie, określona ilość ziarna nasienia potrzebnego do spożycia wam, którzy oddali role swoje, domowników waszych, rodzin waszych i na wyżywienie, określona ilość ziarna nasienia potrzebnego do spożycia dla dzieci, młody rodzaj informacji waszych (Rdz 47,21-24)

1
Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-03-03 09:26:01