Księga Wyjścia 1,1-5

Autor: zebulon_zebulonowicz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

„Oto imiona synów izraelskich, którzy z Jakubem przybyli do Egiptu: każdy przybył z swą rodziną” Czyli oto imiona synów izraelskich – zwycięzca, którzy z Jakubem – Izraelem przybyli do Egiptu, kraju plemienia potomków synów Chawili, syna Kusza, przeklętego syna Chama (Rdz 10,6-7; 9,25) Każdy z synów Jakuba – Izraela przybył ze swoją rodziną, potomkami danymi od Boga Wszechmogącego. „Ruben, Symeon, Lewi i Juda” Czyli Ruben z potomkami Rubena (Rdz 46,8-9) Symeon z potomkami Symeona (Rdz 46,10) Lewi z potomkami Lewiego (Rdz 46,11) i Juda z potomkami Judy (Rdz 46,12)"Issachar, Zebulon i Beniamin" Czyli Issachar z potomkami Issachara (Rdz 46,13) Zebulon z potomkami Zebulona (Rdz 46,14-15) i Beniamin z potomkami Beniamina (Rdz 46,21-22) „Dan i Naftali, Gad i Aszer ”Czyli Dan z potomkiem Dana (Rdz 46,23) Naftali z potomkami Naftaliego (Rdz 46,24-25) Gad z potomkami Gada (Rdz 46,16) Aszer z potomkami Aszera (Rdz 46,17-18) „Wszystkich potomków Jakuba było siedemdziesiąt osób. Józef zaś już był w Egipcie” Czyli wszystkich potomków synów Jakuba - Izraela, którzy przybyli do Egiptu było siedemdziesiąt osób (Rdz 46,26-27) Józef zaś sprzedany do Egiptu przez braci swoich już był w Egipcie ze swoją rodziną (Rdz 46,19-20) Potomkami danymi od Boga Wszechmogącego (Wyj. 1,1-5)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zebulon_zebulonowicz
Użytkownik - zebulon_zebulonowicz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-03-03 09:26:01