"Legenda japońskiej Kuchisake-onna"

Autor: marzenies
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

To opowieść jest nazwana legendą japońskiej grozy, pełną przerażających elementów i mrocznych wątków.

Dawno, dawno temu żyła piękna kobieta o imieniu Kuchisake-onna, która była żoną zazdrosnego samuraja. Jej mąż, obsesyjnie zazdrosny o jej urodę, doprowadził ją do szaleństwa, oszpecając jej twarz i rozcinając usta od ucha do ucha. Kobieta stała się duchem zemsty, błąkającym się po świecie w poszukiwaniu sprawiedliwości.

Kuchisake-onna przybierała postać tajemniczej kobiety z długim płaszczem, ukrywającą twarz za maseczką chirurgiczną. Jej celem były nie tylko dorosli, lecz przede wszystkim dzieci. Atak rozpoczynał się od pytania: "Czy uważasz mnie za piękną?" Odpowiedź przecząca była śmiertelna. Kuchisake-onna używała nożyc, by okrutnie rozszarpać ciało swojej ofiary.

Jeśli jednak piękno dziewczyny zostało potwierdzone, odsłaniała swoje rozcięte usta i ponownie pytała: "A teraz?" Jedyną szansą na uniknięcie śmierci było stwierdzenie, że wygląda przeciętnie lub zupełnie normalnie. Każde inne zdanie, zwłaszcza zaprzeczenie jej urodzie, wywoływało wściekłość Kuchisake-onna i oznaczało nieuchronne śmierć.

Po potwierdzeniu swojego piękna, Kuchisake-onna wyciągała nożyczki i precyzyjnie rozcinała twarz ofiary, na wzór swojej własnej blizny. Jej obecność w japońskiej kulturze to historia przerażająca, pełna grozy i śmierci, która przetrwała przez wieki, przynosząc ludziom koszmary i strach przed spotkaniem tej upiornej postaci.

Legenda japońskiej Kuchisake-onna jest przekazywana od wielu pokoleń, sięgając korzeniami głęboko w historię Japonii. Jej mroczna opowieść zaczęła krążyć w folklorze już od niepamiętnych czasów, kiedy przerażająca historia kobiety z rozciętymi ustami weszła do kultury ludowej. Przekazywana z ust do ust, ta makabryczna legenda stanowi istotną część japońskiego dziedzictwa kulturowego, trwając przez wieki.

 

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
marzenies
Użytkownik - marzenies

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-04-24 01:04:59