Mi³o¶æ i skutki rozpadu rodziny

Autor: sipona
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

Mi³o¶æ to cygañskie dzieciê… Mi³o¶æ… czy to s³owo ma w dzisiejszych czasach jakie¶ znaczenie? Wydaje siê ¿e nie. Dzisiejsza telewizja i gazety sprawi³y, ¿e to uczucie jest traktowane pod wzglêdem komercyjnym, ale czy tak powinno byæ? To najpiêkniejsze uczucie ze wszystkich ma w sobie olbrzymi± warto¶æ i moc a jest traktowane albo jako zarobek albo co¶ kompletnie zbêdnego. Mo¿e to jest powód dla którego z³o siê szerzy na ¶wiecie? Ka¿dy potrzebuje kogo¶ kogo móg³by kochaæ i oddaæ siê bez reszty , ale ze wzglêdu na z³e wzorce pope³niamy b³êdy, gdy¿ wielu rzeczy albo nie widzimy, albo widzimy jak w krzywym zwierciadle, wydaje nam siê ¿e jest dobrze a jest ¼le. Stali¶my siê zbyt leniwi aby walczy o szczê¶cie swe i szukamy go gdzie indziej.

Dlatego walczcie o swoje szczê¶cie bo drug± po³ówkê macie tylko jedn± i warto walczyæ o ni±. Najwiekszym pocieszeniem  w chwilach z³ych, jest u¶miech i pomocna d³oñ ukochanej osoby.

 

Dawniej mi³o¶æ by³a na ca³e ¿ycie, dzi¶ pokazuje siê ¿e jak tylko pojawiaj± siê problemy to trzeba uciekaæ. dlatego tak wiele problemów wychowawczych pojawi³o siê w ostatnich kilku dekadach. Rozwody to jedna z rzeczy które doprowadzi³y do powstania wielu nowych patologii, gdyz na dzieci to zle wp³ywa. Nie kochane dzieci i pozostawione same sobie walcz± o uwagê rozdziców i spo³eczeñstwa, co pcha je w z³ym kierunku. od tego zaczyna siê prostutucja nieletnich ( ch³opców i dziewcz±t), narkomania, alkoholizm, i wiele innych, a to wp³ywa na ca³e ich ¿ycie. Wielu z nich ¼le koñczy, z chorobami, w zak³adach poprawczych itp.Walcz±cy rodzice zapominaj± o nich i o tym co powinno byæ dla nich dobre i us³uszne.

 

 

Dbajmy o mi³o¶æ i rodzne bo one s± wa¿ne oraz wychowujmy nasze dzieci, aby zapewniæ im dobr± przysz³o¶æ i piêkne wspomnienia.

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
sipona
U¿ytkownik - sipona

O sobie samym: Jestem jaka jestem... staram siê byæ sob± oraz osob± szczer± i uczciw±... nie os±dzaj ksi±¿ki po ok³adce.
Ostatnio widziany: 2012-11-11 22:49:55