Napływ

Autor: bassu
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Opisać to co się dzieje. Brak pomysłu. Ludzie są iluzją, świat rozjechaną piłką do tenisa. Ani się wyrwać, ani zacząć żyć. Czego nie zaczniemy to znajdzie się kupa osób od podcinania skrzydeł. Może już niedługo spotkamy nawet swoiste aukcje z ofertami "Rozpierdlę komuś życie" , "Zniszczę człowieka". Kiedy tak stanąć w miejscu i urzeczywistnić się, można zobaczyć że nie różnimy się niczym specjalnym od chomików. One też biegają po 'błędnym kole'. Otóż uważam że jesteśmy tacy sami. Zamknięci w klatkach i biegnący za lepszym jutrem. Cholerny wyścig szczurów. Brak mi słów na takie podejście. Sam jestem tym szczurem. Ale nic nie denerwuje tak jak ludzie, którzy robią wszystko ale to dosłownie wszystko aby  nam ten wyścig jak najbardziej utrudnić, mimo że w nim nie uczestniczą. Mają oczywiście już ugruntowaną swoją pozycję w społeczeństwie i nie muszą o nic walczyć. Czuje się jak ofiara, podle napadnięta, zgwałcona moralnie i estetycznie. Zabieracie mi formę i chęć do życia. Dzięki wam spece optyczni. Po strokroć dzięki. (!)

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
bassu
Użytkownik - bassu

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2008-12-25 23:44:36