Niepodważalny mistrz autokreacji – król Albanii

Autor: leila
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Niepodważalny mistrz autokreacji – król Albanii

 

 

 

 


- „Nie inspiruje się nikim to g… powstaje po kokainie i alkoholu”. - Takiego Popka znamy wszyscy w Polsce, ale także głównie z tego jest słynny na świecie. Lecz to dopiero skromny wstęp jego bogatego credo…

 

 

 

Możemy o nim wiele powiedzieć, ponieważ podaje nam się na tacy wpuszczając kamery do swojej przestrzeni na całej swojej rozciągłości - absolutna swoboda dla szklanego oka, które nie odstępuje Ali Baby - przez 24h śledząc dosłownie każdy jego ruch. Dotykając każdego aspektu jego - " nie konwencjonalnego sposobu na życie.

A ta bezceremonialna wulgarna forma wyrazu jest kolejną innowacyjną propozycją - mistrza prowokacji - jako wkroczenie na nowy poziom projektowania własnego wizerunku.

 


Obrazu, który nieustannie zmienia się i ewoluuję tak naprawdę nie wiadomo w jakim kierunku - wciąż zaskakując w następujących po sobie odsłonach Popka, który zmienia się ze zwinnością kameleona - z łatwością wskakując w swoje kolejne alternatywne formy.

 


Najczęściej Popek : przeraża, gorszy, odrzuca, wzbudza wstręt, pogardę, szokując chamstwem, moralnym rozpasaniem i tak różnymi sposobami na pokazanie całkowitego upadku człowiek dosłownie w każdym możliwym aspekcie bytności.

 


A jednak ten „ inteligentny debil” - jak sam o sobie mówi. Nie ustaje w swych usilnych staraniach przeskoczenia granic samego wnętrza dna - w szokujący, sposób upadając jeszcze niżej.

 


Paradoksalnie i z drugiej strony podczas kręcenia tego projektu zobaczymy nie tylko wulgarnego, tępego analfabety ( „idioty z pociętym pyskiem”)- nie potrafiącego sklecić jednego sensownego zdania nieustannie czymś odurzony, który w swej głupocie i absolutnym deficycie umysłowego poza chlaniem, ćpaniem i innymi słabym obrazami człowieka bez granic, które z przyjemnością przekracza w absolutnym zatraceniu. Rażąc prostactwem i napawając też czasami strachem, co jeszcze może się wydarzyć w drodze tego całkowitego zezwierzęcenia.

 


A tu nagle Popek z rodziną w domowym zaciszu, pokazany w trakcie wykonywania codziennych zwykłych czynności, bez tego całego imprezowego szału.

Zajmującego prostymi trywialnymi zajęciami, ogląda spokojnie telewizję leżąc ze swoim dzieckiem na kanapie, troskliwie opiekującego się także domowym pupilem. Pomagającego i czułego wobec żony.

Ze znajomymi spędzającymi leniwie czas w jego garażowym studio - śmiejąc się, żartując dobrze bawiąc oraz czując w swoim towarzystwie. - powiem szczerze byłam skonsternowana widząc te skrajności zawarte w jednej osobie.

 


I miałam wrażenie poznania jakiegoś elementu prawdy o tym, kim jest tak naprawdę Popek.

 


"Kim jest więc Popek, Król Albanii?

- Popek, wie kim jest – nieprzewidywalny-."

 


… Król życia…

 

 

 

Wybrane utwory:

 


1. „Jestem Królem” :

https://www.youtube.com/watch?v=J8y32ndpi2g

 


2. „ Albański Raj” - Gang Albanii :

 


https://www.youtube.com/watch?v=fWs8HwDtddQ

 


3. „ Kokainowy baron” - Gang Albanii

 


https://www.youtube.com/watch?v=iVCKMAoOHT4

 


4. „ Zmiany” - Popek

 


https://www.youtube.com/watch?v=XzxvuCTMWgM

 


5. „ Wszystko i nic” - Popek

 


https://www.youtube.com/watch?v=tW8s_xHzgu0

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
leila
Użytkownik - leila

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2021-02-07 21:36:18