Od Autorki

Autor: wiktoriiia
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Pierwsze doznania są ważne, a może nawet najważniejsze. Gdy spotykasz kogoś po raz pierwszy, istnieją jeszcze wszystkie możliwości. Możesz odkryć wszystkie karty lub zgrywać kogoś kim nie jesteś. W kontaktach z ludźmi wszystko zależy od ciebie. Inaczej jest z myślami, podświadomością… Kres możliwości tworzy głowa, a nie ciało, jeśli miałeś wątpliwości…


W większym lub mniejszym stopniu myśli oddziałują na twoje życie… Mogą ci dać nadzieję, ale też zniszczyć.
Z nimi nie wygrasz i choć może umiesz pływać to w nich utoniesz jak chłystek, one tylko z twoją głową prowadzą dziwny biznes… Chcą byś się poddał, oddał im duszę, a sam upadł na kolana… I może od mojego gadania już boli cię bania, ale one wrócą, będą cię ganiać… Potem będzie już inaczej. Już nigdy nie wrócisz do przeszłości, nie zmienisz pierwszego wrażenia. Ale czy to znaczy, że nie zmienisz siebie? Nie staniesz się nagle dobry czy też zły. To tylko złudzenia tak jak czerń i biel. Zatracamy się w miliardach szarości. Staramy się zmienić swój odcień na choć ton jaśniejszy… Chcę ci opowiedzieć o prawdziwym świecie, w którym szczerość więdnie, a kłamstwo trzyma w szponach. Wokół czają się fałsz i zdrada, a najważniejszej rzeczy takiej jak prawda używa się oszczędnie… Pragnę przekazać ci historię o tym, że nawet wtedy, kiedy stoisz pod ścianą warto wierzyć, że żeby być kimś trzeba być sobą, jak i w dary ślepego losu. .. Po prostu uwierzyć…

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
wiktoriiia
Użytkownik - wiktoriiia

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-10-03 15:41:41