On ją kocha do cholery

Autor: aniolzporca
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Bo cała ta nasza młodzieńcza miłość to kilo bzdur metr fałszu i hektar tandety. Znacie to?? Takie błędne koło.. Wszystko zaczyna się od tego że Rafał kocha Gosie Ona zaś kocha Andrzeja Andrzej chodzi z Agata choć ona tak naprawdę podkochuje się we Franku, Franek jest homo i kocha Tadka, Tadek kocha Jozuele Ona zaś Ma chłopaka Ildefonsa zaś Go kocha Frania Franie Hania Hanie Robert Roberta Berta ale ona też kocha Gienka Gienek kurwa Karine a ona Rafała*. I tu dostaliśmy się do punktu wyjścia który jest za razem początkiem błędnego koła które równie dobrze może zacząć się od Gienka Czy Frani lub Hani.. Bez sensu prawda?? Właśnie tak teraz wygląda miłość.. Mówimy kocham Ko wybiega i zostaje CHAM?? i kto się nie zgadza z tym?? *Zbieżność osób i imion jest przypadkowa..

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
aniolzporca
Użytkownik - aniolzporca

O sobie samym: Ja taka nijaka Zrodzona z matki i ojca. Nerwowo rozglądam sie wokół i oglądam z poza szyb zapłakane miasta i wsie. Nie chce być taka jak wszyscy. Choć marzenia są dla naiwnych.. czy warto mi marzyć o rzeczach niemożliwych? Sny..marzenia sny..
Ostatnio widziany: 2008-01-11 14:46:27