*** Ostatni

Autor: dzumka
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

Są w naszym życiu chwile kiedy jesteśmy pewni. Bardziej niż zwykle. Czegoś lub kogoś. Bliskości rąk lub ich braku. Przyspieszonego oddechu lub samotności ciał.

Ona była dziś pewna bólu. Czuła go od głowy przed uda aż do czubka palców

Promieniował, zwiekszał się i cichł na chwilę by wrócić ze wzmocnioną siłą.

Dziś modliła się bardziej niż zwykle. By nikt nie zauwazył. By udało się jej ukryć  jeszcze dziś , przez kilka godzin, przed światem jej osobisty koniec świata.

Już od 5 miecięcy udawała. Codziennie dodawała warstwę różu by ukryć coraz bladsze policzki , nakładała coraz więcej warstw by ukryć coraz bardziej wychudzone ciało.

Dziś są urodziny jej córki. Dziś ma być weselsza niż zwykle ... pójść do restauracji ... wmusić  w siebie jedzenie... udawać zatrucie ... obiecywać pójść do lekarza..itp.  Dziś będzie znowu płakać w poduszkę.

Jutro lekarz powie jej ile jej zostało...Lat?Miesięcy?Raczej dni... Gdy się dowie i wypłacze wystarczająco, przyjdzie do domu i powie rodzinie. Tak to już jest czas. Zwklekała z tym od miesięcy. Nie chce by na jej życiu uczyli się matematyki . Odejmowanie .. Teraz każdego dnia już będzie odejmować. Od jednej jedynej cyfry którą powie jej lekarz jutro wszyscy będą  odejmować. Będą liczyć prawdobodobieństwo i modlić się żeby Bóg lubił też dodawanie a lekarz pomylił się o chociaż tydzień .

Jutro  wszytsko się zmieni. O końcu świata dowiedzą się wszyscy. Bedą starali się budować arke, ale zabraknie Noego.

Dziś pije kieliszek wina w pokoju i pakuje prezent dla córki. Aparat cyfrowy. By mogła wspomnieć ją kiedyś. Za tych klka dni ....

Gdy jutro wróci od lekarza powie mężowi że go kocha, pocałuje go z całych sił i zacznie płakać.

Ale jeszczce dziś musi się trzymać, uśmiechać żartować i nie zdradzić ani na chwilę że wakacji w tym roku nie spędzi w Hiszpanii...

Dziś są urodziny jej córki a w dniu urodzin nie mówi się o śmierci.

Dziś podczas kolacji uśmiechnie się jak najpiękniej potrafi i pozwoli się sfotografować.

Dziś ostatni dzień dla świata jest zdrowa...

 

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
dzumka
Użytkownik - dzumka

O sobie samym: o mnie?? a co ja wiem o mnie?? hmmm.. Podobno narzekam duzo...lubie zycie..i zielony kolor....i lubie slowa...
Ostatnio widziany: 2013-08-19 12:13:33