przemyślenie*

Autor: zielona-trawka
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

''to nie dobrobyt czyni nas szczęśliwymi, lecz dobroć i sposób widzenia własnego życia. I jedno i drugie zawsze zależy od nas samych:człowiek zawsze może być szczęśliwy, jesli tylko tego zechce, i nikt nie jest w stanie mu przeszkodzić!.''(fragment ''Oddziału chorych na raka'' A.Sołżenicyna) *** taki mały fragment tak obszernej książki, a tak wiele mówi o życiu i tym co jest celem każdego człowieka na ziemi-szczęscie!!! tak poprostu pisze, że to tylko nasza wola i cheć nadają życiu sens, to czy będziemy szczęśliwi zależy tylko od nas samych, nie od innych i nie od sytuacji w jakiej się znajdziemy, wystarczy że chcemy własnego szczęścia i mozemy je mieć. Ludzie w obliczu śmierci, albo sie załamują i tracą wszystkie nadzieje, albo stają się na te ostatnie dni i chwile życia- sobą, wracają we własnej osobie i ciesza się tym co im zostało, nie gonią za tym czego nie mają i mieć już nie będą. Wtedy życie jest krótkie i z każdą minutą skraca się. Myśłi o czyms niedostepnym są piekne, ale tesknota i żal że sie tego nie dokona zatruwają powietrze. Cięzko jest , ale nie warto sie poddawać, warto popatrzeć na to co jest i żyć dalej, a nuż rak nie postąpi dalej i jeszcze zostanie nam kilka, kilkanaście lat ''bycia'. *** (polecam tę książkę, jest naprawdę ciekawa) *** J.

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zielona-trawka
Użytkownik - zielona-trawka

O sobie samym: Zycie jest krótkie i piękne, żyć pełnią życia:-)
Ostatnio widziany: 2012-05-30 14:14:00