PRZESYŁKA OPŁACONA PRZEZ NADAWCĘ

Autor: catarina78
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Firma terrorystyczna z tradycjami ma dla Państwa niespotykaną okazję! Przyjmujemy zlecenia na rewolucje, przewroty i pucze 24 godziny na dobę! Specjalizujemy się w dobrze zorganizowanych porwaniach dla okupu (wykrywalność 0%). Porywamy samoloty, autokary z zagranicznymi turystami ze wszystkich krajów świata! Ostatnio rozszerzyliśmy ofertę na statki dalekomorskie. Jesteśmy odpowiedzialni za obalenie Cesarstwa Rzymskiego. Nasi agenci przemycali broń dla XIX – wiecznych rewolucjonistów. Braliśmy udział w powstaniu bokserów w Chinach i Rewolucji Październikowej. Z naszych usług korzystali najwięksi despoci nowożytnej Europy oraz Nabuchodonozor i Chingis – Chan. Wszystkie zlecone nam zadania wykonujemy cicho, skutecznie i dyskretnie. Jak dotąd, żaden historyk nie odkrył istnienia naszej organizacji. Dziś jednak zwracamy się do Was, Drodzy Klienci, ze specjalną ofertą promocyjną. Oferujemy po niezwykle atrakcyjnych cenach: wypadki drogowe, niewykrywalne morderstwa na zlecenie oraz porwania dla okupu. Do każdego zamówienia – alibi gratis! Więc jeśli masz do załatwienia jakąś delikatną sprawę – zgłoś się do fachowców. Robimy to od wieków! Naszą skuteczność zawdzięczamy systematycznym treningom i wielowiekowemu doświadczeniu. Tajniki zawodu przekazywane są w naszej firmie z pokolenia na pokolenie, specjalnie wybranym potomkom słynnych rzeźników i psychopatycznych morderców. W żyłach naszych pracowników płynie jeszcze krew barbarzyńców, którzy skrapiali nią rzymskie drogi! Nie zastanawiaj się dłużej! Postaw na doświadczenie, niezawodność i skuteczność! Tylko teraz! Promocja! Torturujemy niewierne żony lub ich kochanków za połowę ceny! W naszej ofercie znajdziesz także: kradzieże samochodów, podpalenia posiadłości twoich wrogów i trwałe kalectwo. Wysadzimy w powietrze każdy wskazany przez Ciebie obiekt! Możesz mieć to wszystko po promocyjnych cenach! Tylko teraz! Taka okazja może się więcej nie powtórzyć! Gwarantujemy 100 % bezpieczeństwa, zapewniamy alibi do każdej akcji! Przekonasz się sam, że warto postawić na zawodowców. Twoja osobista satysfakcja jest naszą satysfakcją. Już wiesz, kto rozwiąże wszystkie Twoje problemy... Uwaga: tylko teraz – specjalna oferta dla studentów (myślimy o Tobie!). Zadzwoń jeszcze dziś, a otrzymasz 10 % rabat i kamizelkę kuloodporną gratis. Ta informacja ulega samozniszczeniu po upływie 15 minut od momentu otwarcia koperty. Więcej się nie dowiedziałam. Swoją drogą, ciekawe rzeczy można dostać pocztą...

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
catarina78
Użytkownik - catarina78

O sobie samym: redaktor wydawnictwa e-bookowo.pl
Ostatnio widziany: 2018-11-05 11:38:41