szczęście w życiu

Autor: Joe_
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Bezmyslni mysla ze czas zabija rany i pomaga zapomniec o problemach, Jednak to od nas zalezy czy jestesmy szczesliwi i czy chcemy myslec o nich. Mądrzy zas uciekaja do się do logiki myśla ze jak beda rozwazywac kazdy problem to beda szczesliwsi a tak naprawde zadaja sobie wiele trudu by rozwiklac kazdy z nich i to prowadzi do tego, ze nie moga sie w pelni uszczesliwic tak naprawde "Człowiek szczęśliwy to człowiek w pełni wyzwolony od pożądań i namiętności, kierujący się zawsze wskazaniami rozumu"-epiktet. Czlowiek kierujacy sie wlasnymi pogladami nie patrzacy na problemy innych i na to co mysla o nim inni jest w pelni szczesliwy poniewaz jest on obojetny na wszystko co sie wokol niego dzieje. Platon, uczeń Sokratesa na szczycie dóbr umieścił ideę dobra-piękna. Osiągnięcie szczęścia to obcowanie z tą ideą. "Życie szczęśliwe zdaje się być zgodne z dzielnością etyczną; takie zaś życie polega na poważnym wysiłku, a nie na zabawie". Kiedy nie bierzemy życia na powarznie zaczynaja sie problemy zwiazane z nieszczesciami. W życiu nie mozna caly czas sie bawic poniewaz zycie to wyzwanie i jezeli nie bedziesz zyc tak aby unikac problemow to nie bedziesz szczesliwy. W życiu trzeba umiec sie zachowac stosownie do danej sytuacji trzeba wiele rzeczy traktowac powarznie, Wiec zastanow sie czy twoje zycie jest szczesliwe czy raczej na odwrot?

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Joe_
Użytkownik - Joe_

O sobie samym:
Ostatnio widziany: