Tlusty czwartek

Autor: czarnulka1953
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

lutego.

Tłusty czwartek budzi we mnie zupełnie inne wspomnienia i emocje. To też był tłusty czwartek i także wypadł 11-go lutego, tyle tylko, że 1999 roku, kiedy starsza kobieta odebrała małego, 7-letniego chłopca ze szkoły. Właśnie zbliżyli się do skrzyżowania i po sprawdzeniu, czy ulica jest wolna - zaczęli ja przekraczać na drugą stronę. Wtedy zza zakrętu nadjechał potężny ciągnik siodłowy z przyczepą. Nie zwracając uwagi na przechodzącą kobietę z dzieckiem, zaczął skręcać w prawo, nie dając żadnych szans na ucieczkę przechodzącym. Kobieta potracona przewracając się na jezdni, dostaje się prosto pod koła, które miażdżą ją. Ginie na miejscu. Przed śmiercią, resztkami sił odpycha małego chłopca od siebie. On przewraca się i toczy miedzy koła. Kierowca zatrzymuje się po chwili, gdyż wydaje mu się, że najechał na krawężnik. Widzi wystające spod kół czyjeś nogi. Kobieta nie daje żadnych oznak życia. Spod samochodu wydostaje się mały chłopiec, w podartej i zakrwawionej kurtce. Szarpie leżącą kobietę, krzycząc: babciu wstań! Zakrwawiony ucieka z miejsca wypadku.


TO BYL TLUSTY CZWARTEK. A TA KOBIETA Z DZIECKIEM BYŁA MOJĄ MAMĄ I MOIM SYNEN

I to wydarzyło się naprawdę...


czarnulka1953

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
czarnulka1953
Użytkownik - czarnulka1953

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-06-17 14:25:17