Toksyczna przyjaźń.

Autor: Pearl_94
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Obrzeża miasta późnym wieczorem.

Łąka otoczona z każdej strony gęstym lasem.

Grupka mężczyzn stała w kole przyglądając się klęczącemu chłopakowi. Jego oddech był płytki. Zakrwawioną dłonią ściskał ramię. Jeden z gapiów trzymał wymierzony w niego pistolet, głośno dyszał. Doskonale wiedział, co robi. Z jednej strony bał się, ale z drugiej rozkoszował na myśl o zadanym przez siebie bólu. Chłopak uniósł głowę, jego oprawca wpatrywał się w niego, sam niewzruszony spojrzał w oczy roztrzęsionemu mężczyźnie, który nie mógł już się doczekać by zadać ostateczny cios. Huk wystrzału rozniósł się echem po całym lesie.

***

 Dwa miesiące wcześniej.

-Chcę wam przedstawić nowego kolegę, który będzie z wami chodził do klasy- powiedział nauczyciel starając się przekrzyczeć rozmowy uczniów. Do sali wszedł chłopak średniego wzrostu, kruczoczarne włosy i blada cera rzucały się w oczy.

-Nie zemdlejesz?- Syknął ktoś.

-James Walton, usiądź gdzieś.

Chłopak posłusznie znalazł sobie wolną ławkę. Z klasy dobiegły złośliwe uwagi na temat wyglądu nowego. James milczał. Po kilku lekcjach podniecenie obecnością Waltona opadło.

-Chodźmy się przedstawić- zaproponowała blondynka na przerwie, przyjaciółka nieufnie spoglądała na chłopaka.-Ja pójdę

-To idź.

Dziewczyna podeszła do nowego wyciągając rękę.

-Nazywam się Alison, witamy w naszej dziurze.

-James.- Delikatnie uścisnął jej dłoń.-Widziałem gorsze.

-W sumie New jersey nie jest takie złe – uśmiechnęła się.- Skąd jesteś?

-Z Brooklynu.

Alison spoważniała.

-Jak tam jest?

-W niektórych miejscach lepiej nie parkować…

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Pearl_94
Użytkownik - Pearl_94

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2014-11-25 20:58:16