Twój chory psychicznie ojciec

Autor: JewDaniel
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

czasem mógłbyś mnie zostawić albo zabić - złu gorzałem . Ty jako materia niczym sen gdy stoisz blisko mnie a ja łamie wszelkie konwenanse i bariery narzucane memu sercu . Twój chory psychicznie ojciec zaprowadza nas w ten świat , gdy w kuchennej oprawie rozpruwa sobie ciało, a czerwień płynie i płynie aż dociera do naszych bosych stup .Ja nie czuje zbyt wiele lecz Ciebie owszem , gdy jesteś zbliżony i oddalony . Czekam na przestanku z kapturem na głowie i noc mnie obejmuję i noc mnie przeraża, znów będziemy tłuc szklanki i butelki biegając jak dzieci i tuląc się do znaku stop .Pamiętam pijaną twą matkę gdy prawie naga liczyła krople upadające z kranu na zimne podłogi stany i gdy jej zabrakło  ty je liczyłeś i gdy ciebie zabrakło ja je liczyłem ...... kap , kap ,kap .kap , kap ,kap ...kap , kap ,kap ...kap , kap ,kap .kap , kap ,kap ..kap , kap ,kap .... kap , kap ,kap .kap , kap ,kap ...kap , kap ,kap ...kap , kap ,kap .kap , kap ,kap ..kap , kap ,kap .... kap , kap ,kap .kap , kap ,kap ...kap , kap ,kap ...kap , kap ,kap .kap , kap ,kap ..kap , kap ,kap .. kap , kap ,kap .kap , kap ,kap ...kap , kap ,kap ...kap , kap ,kap .kap , kap ,kap ..kap , kap ,kap ... kap , kap ,kap .kap , kap ,kap ...kap , kap ,kap ...kap , kap ,kap .kap , kap ,kap ..kap , kap ,kap ..

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
JewDaniel
Użytkownik - JewDaniel

O sobie samym: Nazywam się Daniel i jestem żydem , który przyjechał do Polski na studia uczę się Języka Polskiego o 1, 5 roku - i trochę go kaleczę , ale wytrwale i konsekwentnie doskonale moją umiejętność posługiwania się państwa językiem, który jest piękny.
Ostatnio widziany: 2012-11-19 20:36:36