Walka o miłość cz.1

Autor: Niewiadome
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Wstęp

Jest to wspólne opowiadanie "Marzycielki555" oraz "Rozkojarzonej".  Mamy nadzieję, że będzie się podobać. 

                                                             Justyna & Agata

 

   Klara spojrzała na czubki swoich tenisówek. Westchnęła z przekąsem i zdjęła je z rezygnacją.                                                                                                               - Żegnajcie...- powiedziała do siebie.

-Co ty robisz?- spytała ironicznie Daria, jej najlepsza przyjaciółka.

- Yyy... no... zapomnij- odrzekła i wyrzuciła tenisówki do kosza- dzisiaj idziemy do sklepu, kupić mi nowe tenisówki. Doradzisz mi- oznajmiła i klapnęła na sofę.

- Czemu ja? Butów kupić sama nie potrafisz?-koleżanka usiadła obok Klary- Z resztą mam na dziś plany- oznajmiła. Klara popatrzyła na nią krzywo.

- Wiesz dobrze, że nie znam się KOMPLETNIE na modzie. A w ogóle to jakie masz plany?- spytała.

Twarz Darii z bladej zrobiła się czerwona.

-Nie twoja sprawa-odrzekła dumnie.

- Jesteś moją kumpelą, mówimy sobie o wszystkim- odrzekła Klara.

-Ale o tym nie- zakończyła temat Daria. Klara wzruszyła ramionami i wyciągnęła rękę po herbatnika.

-Klarka-powiedziała przesłodzonym głosem przyjaciółka-Czy ja dobrze wyglądam w tej spódnicy? Nie pogrubia mnie?- spytała. Klara podniosła brwi.

- Kobieto! Ty jesteś jak patyk! Jak możesz wyglądać grubo? A w ogóle, to czemu pytasz?

To prawda. Daria była wysoka i smukła. Miała bladą twarz na której nie było żadnej skazy. Długie kruczoczarne włosy sięgały jej do bioder.

-Bo, myślę, że jestem okropna. Mam dziwny wyraz twarzy i głupi nos!- krzyknęła. Klara znieruchomiała. Jej przyjaciółka nigdy się tak nie zachowywała.

- Patrz na mnie. Jestem gruba, a ty chociaż masz figurę. Ja tam mam gdzieś moje sadło- odrzekła obojętnie, żeby dodać Darii otuchy.

-Wiesz-zaczęła Daria smutno- kompleksy....- dokończyła i wybuchnęła śmiechem. Klara poszła w ślad za nią, a następnie włączyła telewizor.

- O patrz! Mówią o jakimś utalentowanym typku! Posłuchajmy!- krzyknęła podniecona patrząc w ekran.

Daria odetchnęła z ulgą, uradowana, że przyjaciółka znalazła inny temat rozmowy. Następnie zaczęła się kołysać w takt muzyki lecącej z telewizora.

 

 

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Niewiadome
Użytkownik - Niewiadome

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2010-12-26 14:21:30