Forum

Wątek - blog
← powrót

Kto Post
ECOKLET88
Avatar użytkownika - ECOKLET88
2015-04-03 08:32:22

Witam forumowiczów, Zwracam się z pewnym pytaniem i mam ogromną nadzieję, że mi pomożecie:) Po maturze postanowiłam zrobić rok przerwy, coś na podobieństwo urlopu dziekańskiego. W tym czasie dużo podróżowałam, szczególnie po Europie, choć zdarzyło się również zahaczyć o Stany. Wszystkie miejsca, to co zobaczyłam, co mnie zainspirowało, zachwyciło, czy zasmuciło opisywałam w pamiętniku, który jest moim prywatnym zbiorem wierszy. Oczywiście każda podróż obfitowała również w fotorelacje. Teraz, gdy studiuję i nie jestem już tak niezależna chciałabym to wszystko opublikować na swoim blogu – zdjęcia, wiersze, sentencje. Czy myślicie że takie działanie w Internecie może pomóc mi znaleźć sponsorów, którzy pomogliby mi w przyszłości wydać własny tomik wierszy? Pozdrawiam
OrphaKrk2252
Avatar użytkownika - OrphaKrk2252
2015-04-09 20:00:14

Witaj ECOKLET88, W Internecie jest obecnie wiele serwisów, które pozwalają użytkownikom dzielić się swoją twórczością. Większość z nich jest darmowa, łatwa w konfiguracji i dba o bezpieczeństwo oraz prywatność użytkownika.Bardzo popularnym narzędziem jest obecnie platforma Tumblr pozwalająca na swobodne publikowanie treści w formie bloga. Osobiście z niego korzystam i podobnie jak wielu ludzi z całego świata uważam, że jest świetny. Oczywiście bardzo ważne jest to, aby Twoją stronę można było łatwo odszukać w gąszczu innych propozycji, poczytaj o tym najlepiej tutaj http://www.linkisponsorowane.net/co-to-sa-linki-sponsorowane.html. W tej kwestii proponuje skorzystać z pomocy fachowców, którzy zajmą się jej właściwą promocją. Pozdrawiam
bestnoelia2866
Avatar użytkownika - bestnoelia2866
2015-04-13 14:40:00