1.

Autor: karola2408
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- Toksykologię najpóźniej za trzy dni. - Złapała zakrwawioną dłoń ofiary. - Jeśli znajdę tu jakieś DNA…. - Pokręciła głową. - Jak dla mnie to wojna gangów. Tu jest aż za czysto. Zero łusek, idealnie ułożone ofiary…

- Czyli kolejna Cold Case. - westchnął Max.

- Cold case? - Zapytałam. Nie znałam tego określenia.

- Nie dająca się rozwiązać sprawa. - Ściągnął rękawiczki. - Choć, popytamy sąsiadów, czy coś widzieli. Chociaż patrząc na tą okolice… - Zamyślił się. - Nikt nie da sobie strzelić kulki w łeb. - Nie wiedziałam o co mu chodzi. Ale jeśli lekarka miała racje, co do porachunków gangów, nawet najbardziej wiarygodny świadek nic nie powie.

- Co to za klan Oujich, o którym wspomniałeś?

- Ach oni. To jeden z gangów tego miasta. Ma powiązania z Yakuzą. - Popatrzyłam na niego. O mało nie wlazłam w plamę krwi. - Uwaga na dowody. - Złapał mnie w ostatniej chwili. Inaczej cenny dowód, z możliwym DNA mordercy poszedłby do śmieci.

- Mafią Japońską? - Zapytałam zaskoczona.

- Tak. Robią razem interesy. - Kiwnął dłonią w kierunku technika sądowego. - Z resztą jak z mafią sycylijską. - Nie wierzyłam własnym uszom.

- Mam rozumieć, ze ten klan jest szanowany w gangsterskim świecie?

- A i owszem. Wszystkie gangi, mniejsze czy większe, bez różnicy się go boją. Z wyjątkiem dwóch z którymi robią większe interesy.

- Czyli Sycylia i Japonia. - Powiedziałam cicho. Max zachichotał.

- Łączą w sobie cechy tych dwóch gangów. Tatuaże z Japońskiej jak i Chińskiej mitologii, sposób zabijania z sycylijskiej mafii. Oglądałaś „Ojca Chrzestnego?” - Popatrzył na mnie.

- Ależ oczywiście! To przez ten film bardzo chciałam dostać się do szkoły policyjnej. - odparłam z dumą.

- Ale jest jeszcze jeden klan w tym mieście. Równie groźny jak Ouji. Nazywają się Iejin. Ich symbolem nie jest smok opleciony wokół sztyletu, a biały tygrys. - popatrzyłam na niego.

- Biały tygrys jest w mitologii koreańskiej. - odparłam.

- Znasz się na mitologii? - Popatrzył zdumiony.

- Nie na samej mitologii, ale kraje, na których się wzorują, ich mitologia nie są mi obce. Bardzo je lubię tak na marginesie.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
karola2408
Użytkownik - karola2408

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2017-07-22 21:44:16