BĄDŹ !

Autor: Martusia_163
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Niczego nie oczekuje. po prostu chcę do ciebie przyjść i obok ciebie się położyć.

Pozwól mi być choć dziś przy tobie, tak blisko...

Czy tak dużo oczekuje, że nie możesz przynajmniej raz pozwolić mi zostań... odpowiedź coś...

-          cóż mam ci odpowiedzieć. ? że wolałbym żebyś została tu i teraz, na zawsze. tak jak stoisz, w tej ślicznej zwiewnej sukience, z czarującym uśmiechem i oczyma wpatrzonymi w moje ? ale nie mogę tego uczynić... Bo ja...

-          nie proszę ! przestań. powiedziałeś i tak zbyt wiele pięknych słów. A ja nie chce po raz kolejny cierpieć.

ale dlaczego to musi być takie trudne. Czy los nie widzi że nie wiem, co czynić ?

-          Może tak musiało być. A my musieliśmy przebyć tą trudną drogę, aby na jej końcu zrozumieć wszystko i siebie.

-          Kocham cię... Tak potwornie cię kocham..  że nie zostawię cię tu samego. nie mogę.

-          Cieszę się... bo właśnie chciałem ci powiedzieć... Żebyś już nigdy nie odchodziła. Tylko została na zawsze.

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Martusia_163
Użytkownik - Martusia_163

O sobie samym: Dopiero żyć zaczniesz, gdy umrzesz kochając. ;*
Ostatnio widziany: 2011-02-05 13:56:23