Będziesz patrzył tylko na mnie

Autor: LenaVenator
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 Spoglądałam na niego z satysfakcją i przybliżyłam łyżkę do jego niebieskiego oka. Zaczął panikować  i się wyrywać, lecz więzy były na tyle silne, aby go utrzymać. Nie przejmowałam się tym, że tak się szarpał i dalej robiłam swoje. Położyłam jedną rękę na jego twarzy, a druga ręka zaczęła w tym czasie wkładać mu łyżkę do oka. Po chwili, jego oko znajdowało się już w mojej ręce. Zrobiłam to na tyle sprawnie, że nie uszkodziłam struktury oka. Chwilę później zrobiłam to samo z drugim. Nie przejęłam się wcale tym, że cała sukienka wręcz lepiła się od krwi. Ważne było to, że te piękne oczy są całe. Nie zwlekając ani chwili, chwyciłam słoiczek z formaliną, który wcześniej przygotowałam i włożyłam tam jego oczy.

 Gdy wróciłam, do pokoju, On już nie żył. Zupełnie zignorowałam ten fakt i udałam się do sypialni, stawiając słoiczek tuż obok swojego łóżka. Uśmiechnęłam się.

 Od teraz jego oczy będą patrzeć tylko na mnie.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
LenaVenator
Użytkownik - LenaVenator

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2024-01-01 02:25:00