"BIEDAK I BOGACZ I JA"

Autor: DanutaB
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Biedak bo było Mu żal Bogacza a Bogaczowi Biedaka.

Tak patrząc z perspektywy która dotyczyła Biedaka i Bogacza można powiedzieć,że "w nieszczęściu widzi sie czasem szczęście".

A wracając do Mojej Rozmowy z Biedakiem , zadał Mi On następujące pytanie:"Czy jestem wolna od Zła"???

Więc, Ja jako słuchacz zapytałam sie Go "Czym dla Ciebie jest zło???".

On pokazał Mi zdjęcia na których było widać Wojnę i Straszne Straty w Ludziach.

Powiedział Mi , pokazując Te zdjęcia następująco: "to jest zło:zabijanie".

"Pan Bóg zakazał zabijać".I On Na to Mi mówi:"nie jestem Bogiem ,chociaż Jestem do Niego podobny, lecz wiem jedno,że Śmierć która jest rezultatem wojny jest Przekleństwem dla Ludzkości', "jest jak jad żmiji i węża , jak zakazany owoc z drzewa Adama i Ewy".

I tak na chwile zatrzymała się Nasza Rozmowa .

Ja zamyśliłam się Głęboko i Ponuro, gdyż się Zasmuciłam.TAK OTO KOŃCZĄĆ MOJĄ OPOWIEŚĆ MAM DLA WAS MOTTO:"ZOBACZYĆ CZŁOWIEKA W CZŁOWIEKU JEST TRUDNO, LECZ KAŻDY Z NAS JEST NIM  NA PEWNO".







Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
DanutaB
Użytkownik - DanutaB

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2018-12-04 12:39:36