cisza

Autor: zenek4
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

nic...nic chciałbym napisać tysiące słów, albo wieczorem gdy zachodzi słonko i budzi się księżycowy czas, albo porankiem gdy czas czarnej uroczej poświaty miesza się z pierwszym promieniem słonka, wszystko piękne, ale kto doda mi sił, kto nada sens mojej cieniutkiej drodze w świecie życia.Zamykam oczy i widzę ciemność nawet blask tego cudownego poranka pierwszy promień nie jest w stanie obudzić i dać upust mojemu talentowi.Daj czasie mi kilka chwil pozwól, aby dzień obudził się na chwilę, za chwilę, razem z talentem.Dzisiaj masło maślane.Zgubiłem muzę uciekła na kilka chwil, a może na dłużej, oceni czas, pozdrawiam Cię dniu.Pa.

2maja

znowu zwykły dzień napisałem kilka słów do osoby która ma w moim sercu może na tą chwilę mocniej bijące może nie serce niech zostanie ze gdy o niej myślę zostawiam sobie wszystkie rozumne myśli, nawet pomyliła mi się klawiatura gdy pisałem słowa.Nie napisałem nic zobaczyłem tylko jej oczy budząc się rano, szukałem w lesie dywanów konwalii, nie ...

2maja?

dusza się wyrywa do pisania słów, ile wypada myśleć, o czym miałem pisać o życiu a jednak co mam powiedzieć i co umie , Ona ma zielone oczy, oj pięknie powiedziałem dzisiaj prawdę, ale to ona powiedziała, ja bałem się tam spojrzeć, moja dusza, a co dopiero serce widziało tylko łąkę i, oj marzycielu nawet nie widziałeś jakie Ona ma oczy, a serce tak mocno biło,oj życie...

6maja?

byłem dzisiaj w świecie myśli i myślałem ze czas pozwoli mi napisać kilka słów, ile jeszcze chwil ktoś się kłóci poezja czy proza, uwielbiam czar wiosennej chwili w poezji kilka słów powie i poczuje dotyk wiosennego oddechu, wracam na kilka słów do świata poezji i pozdrawiam wszystkich, a cały świat słów jednak czeka na słowa...

7maja

dzisiaj znowu piękny wiosenny dzień, wszystko zaczyna kwitnąc po wczorajszym deszczu, wiatr jeszcze zimny, jeszcze szukający ciepła, słonko nie może go ogrzać.Napisałem wiersz, cały czas się zastanawiam, mam jej go podarować czy zostawić w czarnym świecie szuflady, zobaczymy muszę pozbierać myśli.

11 maja

i znowu poniedziałkowy dzień za oknem jeszcze wiatr roznosi smak nocnej burzy, wszystko się miesza, tak w moim sercu, tak w mej wyobraźni.Wszyscy szukają odpowiedzi a czas płynie i płynie.Dopijam kawę i uciekam w światy, tylko w który ten pełen baśniowej okrasy, czy ten zwyczajny który jest i będzie.

13maja

Znowu wiatr zabrał  kilka chwil wiatr kołysze drzewa słonko upiększa wszystko na ziemi, deszcz mu wtóruje i widzimy jednak obrazy które nadają sens naszemu życiu, cieszą się oczy, może i coś w duszy albo w ciele chciało powiedzieć słowo, jeszcze cień zagląda w myśli a czas dzienny kłóci się z nocą, ale już powiew światła w tunelu, może jeszcze nie iskra, ale , myśl już próbuje dotrzeć .

14maja

Muszę, a może chcę dopisać kilka słów, ciemno, pusto cicho nawet szklanka piwa nie zmieniła spojrzenia i krzyku, wracam do ...znowu zapomniałem słów.Dzisiaj to tylko chwila i światło nawet się uśmiechało talent tylko zaginął, a może smak duszy jest słodki, ale nie cukrzycy, po prostu słodki.

31maja

Znowu wiatr zabrał kilka kilka chwil.Wczoraj napisałem wiersz chciałem ukazać w nim swoje rozterki, odczucia, ciepło duszy.Przeczytałem go kilka razy i kartkę spaliłem.Jeszcze za wcześnie moje myśli jeszcze nie potrafią się porozumieć z duszą, ale myślę ze za kilka chwil będę w stanie odróżnić dobro od zła, a to dopiero początek.

01.08.2009

Dzień w którym historia miesza się z dniem.Kwiaty takie same, mój dziadek powiedział ze warkocze dziewczyn i smak ust jest taki sam , słodki, romantyczny nigdy inny, narodowy.Zawsze mówił ten blask i jeszcze bicie serca , ...

DZISIAJ

historia miesza się z życiem

30.09.2009

Już mineło kilka chwil od ostatniego spotkania z klawiaturą komputera i światem dziwnych rozmyślań, tak to bywa jedni mówią ze życie to chwila inni mają za dużo czasu.Oglądam

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zenek4
Użytkownik - zenek4

O sobie samym: lubię świat i wszystkie jego barwy
Ostatnio widziany: 2013-04-18 20:33:21