Do szuflady- dawno mnie tu nie by³o

Autor: Aqua-Juni
Czy podoba³ Ci siê to opowiadanie? 0

Oj tak, dawno mnie tu nie by³o. Mamy taki pêd ¿ycia, ¿e nie mam kiedy usi±¶æ i pomy¶leæ. Siedzê na fotelu przy lampce a na dworze jaki¶ szalony grat z deszczem. Nie lubie takiej niepewnej pogody, ale wiêkszego wp³ywu na to nie mam.

co by napisaæ ¿eby was nie zanudziæ. O wiem, mo¿e o przyja¼ni popiszemy. Powiem tak wiele w ¿yciu przesz³am, ale przyja¼ñ mnie nigdy nie zawiod³a. Czy macie tak± osobê ? to bardzo wa¿ne w ¿yciu. Ale powiem wam, ¿e przez swoj± g³upotê straci³am przyja¼ñ z pewn± wspania³± osob±. Zawsze bêdê tego ¿a³owaæ. I wcale nie chodzi mi o przyja¼ñ z facetem, z tego zdarzenia du¿o sie nauczy³am. Wiem te¿ ,¿e nauka na w³asnych b³êdach jest bolesna, I lepiej uczyæ sie na cudzych b³êdach a nie na swoich. Bo na swoich bardziej boli. 

Przyja¼ñ warto pielêgnowaæ a nie czekaæ tylko na korzy¶ci trzeba samemu dawaæ.Samemu byæ przyjacielem. Wyszukiwaæ okazji by stawaæ sie przyjacielem. Robiæ drobne gesty przyjacielskie. Np wys³aæ przyjacielowi mi³± wiadomo¶æ lub zrobiæ jaki¶ prezent. W dobie pandemii takich sposobów by³o du¿o.:) 

No nic deszcz dalej pada z gradem , okno mi skrzypi i trzeszczy. Trzeba siê ogarniaæ do spania. Co¶ czuje, ¿e bedzie ciê¿ka noc...:(

lecê i pamiêtajcie ¿eby mieæ przyjació³ najpierw sami musicie byæ przyjació³mi...

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz byæ zalogowany, aby komentowaæ. Zaloguj siê lub za³ó¿ konto, je¿eli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Aqua-Juni
U¿ytkownik - Aqua-Juni

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2022-04-07 21:43:35