Drag Queens

Autor: matzzz
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

Nasze story to bestseller,

tylko love, i flirt, i drink.

Pocałunków daj mi wiele,

niech się spełni wspólny dream.

 

Jeśli czujesz do mnie miętę,

chcę usłyszeć...

 

Wtem przy wejściu na widownię rozległy się krzyki. Szarpanina, ogromny huk i wrzaski. Publiczność zaczęła wstawać z siedzeń, nagle wśród ludzi pojawili się dwaj zamaskowani mężczyźni z karabinami, łamaną polszczyzną wykrzykując imię Czartoryskiej. - Ciajtojyska, psiśliśmy po ciebie! Juź my cię uziądzimy! Bach, bach, padły strzały najpierw w sufit, później w stronę sceny. Ludzie w popłochu zaczęli uciekać, a Pink Girls w obawie przed terrorystami powoli zaczęły wycofywać się ze sceny, niestety chwilę za późno. Jeden z zamachowców wymierzył broń w stronę dziewczyn. Seria wystrzałów i cisza. Jedna z drag queens padła na ziemię. Przeraźliwy krzyk. Miłka Versace została postrzelona, a jej sukienka zalała się czerwienią. Na zamachowców rzucili się ochroniarze. Z ust Miłki wydobył się przeraźliwy, ostatni jęk, po czym wypowiedziała słowa: Non, je ne regrette rien i wyzionęła ducha.

Zamachowcy zostali schwytani i osądzeni, lecz nic nie mogło odwrócić tragicznych wydarzeń. Miłka odeszła z zespołu na zawsze. Niestety dziewczyny nie potrafiły pozbierać się po stracie. Na pogrzebie zgromadziły się tysiące osób, aby po raz ostatni pożegnać Miłkę. W internecie rozgorzała dyskusja na temat Islamu, a na ulice wyszli ludzie, solidaryzując się z ofiarami terroryzmu. Pink Girls dla uczczenia pamięci przyjaciółki wydały jej pamiętnik, aby szersze grono ludzi dowiedziało się jaka naprawdę była Miłka Versace. Na Placu Wolności stanął pomnik Drag Queen Walczącej.

 

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
matzzz
Użytkownik - matzzz

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2016-02-16 00:56:36