Dziecko alkoholika

Autor: Aleksandra90
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Teraz po tych 10 latach, mogę powiedzieć ojciec jest wolny od nałogu, nie pije odbudowuje dom, chce rozpocząć nowe lepsze życie z mamą, ona nie chce boi się. Kto by się nie bal, sam boje się spotkać z ojcem, boje się z nim gadać, bo może jak cos powiem nie tak Pojdzie się napije i znowu będzie to samo. Jest strach jest obawa.

Rada dziecka, którego ojciec jest alkoholikiem:

Uciekaj z rodziny, w której panuje przekonanie ze alkohol jest dobry, uciekaj od ludzi pijących każdego dnia i na każdej imprezie. Uciekaj w wolność, która sam sobie możesz zapewnić dzięki spokoju ducha. Tyle jest rzeczy, które wyzwolą Cie od problemów- ostatnia rzeczą jest alkohol. Po którym nie ma ucieczki. Przepadasz.

Moje doświadczenie z ojcem w domu, w którym był non stop alkohol, od kiedy pamiętam jest przerażające, nikomu nie życzę, aby spotkało go/ ja cos podobnego. Rodzic pijak odrzuca, odraża, sprawia ze jesteś nieukiem, ciągle chory, zaspany, nienadający się do życia.

 

 

Aleksandra Kodź

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Aleksandra90
Użytkownik - Aleksandra90

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2011-06-10 12:49:14