Dzień Ognika

Autor: AndreaDoria
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

godzili się pozostali. - Leszku, zatem twoja kolej. Popatrzył na nich z przerażeniem. Nerwowo splatał palce. - Nie wy chyba wszyscy sfiksowaliście - wykrzyknął. - Chyba nie wierzycie w te bujdy z przenoszeniem w czasie. - Przecież to paranoja. Patrzyli na niego w milczeniu. - A chociażby to była prawda, to nie chcę jej znać - wykrzyknął zrywając się z krzesła. - Nie chcę. Rozumiecie! - rzucił wybiegając. - Nie chcę! - dobiegło ich jeszcze z dołu. Spojrzeli na siebie ze zrozumieniem. - Nie dojrzał - skwitowała Kasia. - Boi się - dodała Ewa. - Ale wróci do nas - rzucił Jarek. - Na pewno wróci - uśmiechnął się Rysiek. Wstali ze swych miejsc. Spletli ręce. Trwali tak w bezruchu kilka chwil. W ich oczach błyszczało światełko zrozumienia. Twarze jaśniały od pełzających kolorowych płomyków. X Wrócił do domu przed północą. Zmęczony, zmordowany, ale niezwykle spokojny. Uśmiechał się do siebie. Już wiedział, że nie będzie się bał zasnąć dzisiejszej nocy. Dzisiejszej nocy ani żadnej następnej. - Dziękuję wam przyjaciele - rzucił w mrok za oknem.

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
AndreaDoria
Użytkownik - AndreaDoria

O sobie samym: Urodzony 12.04.1958 roku w małym miasteczku nieopodal Częstochowy. Ukończył LO im. Stanisława Staszica o profilu humanistycznym w Jastrzębiu Zdroju. W latach 1973 - 77 członek Amatorskiego Zespołu Teatralnego prowadzonego przez Zdzisława "Dziadka" Rogalę. Od 1977 roku pracownik Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej w Jastrzębiu Zdroju. W latach 1999-2004 członek zarządu Jastrzębskiego Katolickiego Klubu Trzeźwości. Pisze głównie z "potrzeby pisania". Jego teksty służyły przede wszystkim jako forma duchowego wsparcia dla osób, z którymi stykał się w działalności społecznej. W roku 2003 zdecydował podzielić się swoimi "dokonaniami" ze szerszą rzeszą czytelników. Pierwsze teksty pojawiły się na internetowych forach space.pl i o2.pl . Duchowo związany z Forum Prozatorskim Marcina Bałczewskiego. Jego wiersze i opowiadania można znaleźć w różnych zakątkach sieci m. in.: Fabrica Librorum, poeci.com, poezja.org, proza.org, MML Cegła, FP Moje Wiersze, Wirtualna Galeria, Illusion of Sense i na stronach prywatnych. W latach 2003 - 2004 członek Ilussion of Sense. Założyciel "Forum Magii Słowa", które od 15 października 2004 roku do listopada 2005 prowadził wspólnie z Izą "Iskierką" Smolarek i Tomaszem Klareckim. Obecnie prowadzi Portal Literacki "Odyseja".
Ostatnio widziany: 2012-10-10 13:13:38