Filip "Ogier Brzydki"

Autor: minona
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

 

~

-Dzięki, Filip- Kesja objęła konia za szyję i wtuliła się w jego grzywę – Dzięki, że mnie tu przyprowadziłeś. Nie wiesz nawet jak bardzo mi pomogłeś.

„Nie ma za co. To była sama przyjemność. Musiałabyś widzieć minę tego służącego, jak mnie zobaczył”

-Zostaniemy tu na trochę. Księżna Anna chce nas ugościć. Pamięta moją mamę. Mówi, że jestem do niej podobna i zrobiłam coś, na co one nie miały odwagi.

„Co takiego?”

-Wyruszyłam w podróż w nieznane, do okoła świata. Przestałam patrzeć tak bardzo na rygory, które musimy przestrzegać.

„A musisz jakieś przestrzegać?”

-Muszę i nie muszę. Hm…- Kesja uśmiechnęła się do siebie i jeszcze bardziej wtuliła w Filipa.

„Rozumiesz mnie?”

-Mama zaprasza cię na przejażdżkę – do stajni weszła Małgorzata.

„A to kto?”

Kesja odsunęła się od Filipa i spojrzała na dziewczynę.

-Teraz?

-Tak. Teraz ma właśnie chwilę. Zrobisz jej przyjemność.

„To córka księżnej? Księżniczka?”

-Dobrze-Kesja zgodziła się – Ale pojadę na Filipie- powiedziała zdecydowanie.

-Jak najbardziej &ndash

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
minona
Użytkownik - minona

O sobie samym: Piszę, bo lubię. Nie jest to sztuka dla sztuki. Jest to sztuka dla ludzi.
Ostatnio widziany: 2024-04-04 13:05:05