HIMORROW NEVER DIE...

Autor: Iguana
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Kolejny raz agent specjalny 666, czyli Ville Bond uratował świat przed zagładą. Rozwiązał on efekt cieplarniany rzucając palenie. W tym samym czasie w odległym kraju Finlandii, kraju tysiąca dredów, zwanej Dredenią rządzi nieustraszony dyktator, „człowiek ze złotym dredem”- Lily Lazer. Rządy jego żelaznej ręki spowodowały poruszenie w wielu krajach świata. ONZ wezwało na pomoc swojego najlepszego agenta – Bonda, Ville Bonda! Jako jedyny obdarzony licencją na śpiewanie może rozwiązać problem, który jest zamotany jak włosy na głowie Liliego. Agent 666 z pomocą pięknej agentki sowieckiego wywiadu Britaszy Spears definitywnie rozwiązał sprawę. Porażająca moc kilkuset decybeli postawiła włosy dęba na głowie okrutnego dyktatora. To niestety była już ostatnia misja Ville Bonda. Postanowił się on osiedlić w kraju, gdzie jego gotycka dusza mogłaby odpocząć. Łatwo zauważyć, że wybranym krajem została Polska, gdyż współczynnik feminizacji wzrósł tam o 100%............... THE END P.S. Utwory do filmu wykonała afrykańska grupa w stylu techno „Złote dredy” oraz „Schudłem proszę, kieckę noszę”. Zbieżność nazwisk i zaistniałych sytuacji jest przypadkowa.

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Iguana
Użytkownik - Iguana

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2019-03-14 15:44:00