Hiob

Autor: zulombo
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Jednak Hiob nie usłyszał żadnej odpowiedzi.

- Dobra oddawaj zdjęcie. Spieszy mi się.

- Zaiste dlaczego? Co tam dzieje się w górze. - Nie mam czasu na pogadanki. Oddawaj zdjęcie. Nie masz pojęcia ile wysiłku i złotych... yyy... drachm kosztuje zlatywanie na Ziemię Anielską Windą, tym bardziej, że Lucyfer znów chce zakręcić nam kurek z ropą. Zresztą Pan nasz uczynił dziś największy cud i sprawił, że plemię Polan bierze udział w Igrzyskach Kopania Świńskim Pęcherzem do Bramki. 

Po tych słowach anioł uciekł do nieba. Zaiste anioły stworzone są na podobieństwo Boga.

Hiobowi wróciła wiara i radość z życia. Obiecał sobie już nigdy więcej nie złorzeczyć przeciwko Panu Bogu. Rozmyślał o szansy spotkania jeszcze kiedyś przepięknej istoty ze zdjęcia. Nawet poprosił o taką sposobność Stwórcę. Bóg jednak na to się nie zgodził ale w ramach pocieszenie obiecał zwrócić starcowi zdrowie, żony oraz całą dyskografię Franka Sinatry.

 

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
zulombo
Użytkownik - zulombo

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2021-01-28 13:48:37