Historia o pewnym durszlaku, który uratował życie pewnego człowieka

Autor: NieziemskiPrzyby
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

                 Kiedy Przybysz stał w przedpokoju i zbierał się do wyjścia, odezwał się
do znajomego:

- Czyli co z tym durszlakiem? Śmieć czy nie śmieć?

Zadowolony znajomy z szerokim bananem na twarzy odpowiedział:

- Zwariowałeś? Czym ja będę się bronił kiedy następnym razem mój rozwydrzony dzieciak napadnie na mnie, krzycząc: Daj Kinderkaaaa !!

I w tym momencie, Przybysz zrozumiał, że od tego spotkania w oczach znajomego,
stary durszlak nie jest już śmieciem.

Założył więc on swoje buty, pożegnał się z superbohaterem w żelaznym hełmie, który już
nie boi się rozkrzyczanej bestii i z uśmiechem wyruszył do domu.

Po drodze, Przybysz jeszcze zastanawiał się czy i w jego kuchni są jakieś ochrony przed małymi potworkami.

A Ty?
Patrzyłeś co masz w śmieciach?
Może jest tam coś, co mogłoby zrobić z Ciebie superbohatera?

Jeśli nie ma, to może za mało sobie wyobrażasz?  

 

PS.   Śmieć to też rzecz.
Tylko od Ciebie zależy jak bardzo wartościowa.

 

Co?Jak?Dlaczego? Czyli opowieści dziwnej treści i porady na ziemskie zasady. 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
NieziemskiPrzyby
Użytkownik - NieziemskiPrzyby

O sobie samym: Nazywam się Przybysz Nieziemski i aktualnie mieszkam w przeciętnym mieście, gdzieś w środku Europy. Na Ziemi pracuję jako naukowiec. Ale nie tak szalony jak Rick z tej netflixowej kreskówki, czy inny doktorek z powrotu do przyszłości. Jestem naukowcem, który od poniedziałku do piątku chodzi do normalnie wyglądającego budynku pracy, by zarobić pieniądze na życie. A w wolnych chwilach majsterkuję dla siebie i na zlecenie. W lato lubię wypad na grilla, a w zimę na równie przyjemną imprezkę. Z aktywności fizycznych, uprawiam dłuższe spacery z dużym psem, nie umiejącym chodzić na smyczy oraz wejście po schodach na 4 piętro, w wysokiej kamienicy bez windy. Po więcej informacji zapraszam na mój profil na Fb: Przybysz Nieziemski. 
Ostatnio widziany: 2021-11-01 15:00:13