" ICH MIŁOŚĆ "

Autor: DanutaB
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

GDZIEŚ TAM NA DOLE ROSŁY RÓŻE , KOLORU CZERWONEGO PODOBNE DO SZKARŁATU. ICH WYSTRÓJ WYGLĄDAŁ NA NIETYPOWY , JAK NA TĄ PORĘ ROKU , A O DZIWO BYŁA TO WIOSNA.

TE RÓŻE POSTANOWIŁY ROSNĄĆ TAK , ABY OTOCZYĆ I OBJAŁ SWOIMI LIŚCMI I KOLCAMI PRZYDROŻNY PŁOT . WYGLĄDAŁO TO NA SWEGO RODZAJU CUD , KTÓRY WYDAWAĆ BY SIĘ MOGŁO NIE MA KOŃCA.

DZIĘKI TYM OTO RÓŻOM , PŁOT STAŁ SIĘ BARDZIEJ BEZPIECZNIEJSZY I NIE DO ZAUWAŻENIA DLA ZWYKŁYCH LUDZI I PRZECHODNIÓW. MOŻNA SIĘ ZAPYTAĆ: " JAK PRZEDTEM TEN PŁOT WYGLĄDAŁ..? "

PŁOT TEN JESZCZE NA PARĘ MINUT PRZED BYCIEM ZAROŚNIĘTYM PRZEZ TE RÓŻE BYŁ PŁOTEM BARDZO TAJEMNICZYM Z JEDNEJ STRONY, Z DRUGIEJ BARDZO ZWYKŁYM.

WCZEŚNIEJ MIAŁ WYRYTE NA SOBIE DWA SŁOWA: "KOCHAM CIĘ".TE SŁOWA PRZESZŁY JUŻ DO HISTORII.

KAŻDY PRZECHODZIEŃ JUŻ PRZED CAŁYM TYM ETAPEM ZAROŚNIĘCIA PŁOTU, PODZIWIALI POWYŻEJ WYMIENIONE SŁOWA.

PADŁA NAWET PLOTKA , ŻE SŁOWA: " KOCHAM CIĘ " NAPISAŁA NIEJAKA - "RÓŻA". WSZYSCY SIĘ DZIWLI I MYŚLELI, ŻE TAK MIAŁA NA IMIĘ.

FAKTYCZNIE RZECZ BIORĄC TO RÓŻAMI , BYŁY PRZECIEŻ TE RÓŻE KTÓRE OKALAŁY I ZAROSŁY PŁOT.

DALEJ KRĄŻYŁA PLOTKA , JAKOBY TO NAPRAWDĘ BYŁA KOBIETA O IMIENIU- " RÓŻA " .

" CO WIEDZIANO O NIEJ ?  "

ANO , WIEDZIANO TYLE ,ŻE BYŁA PIĘKNĄ , ZŁOTOWŁOSĄ DZIEWCZYNĄ , KTÓRA  BYŁA UWIELBIANA PRZEZ WSZYSTKICH.

BYŁA MŁODA I KOCHANA , P[RZEZ KOGOŚ ; KTÓRY JĄ UWIELBIAŁ PONAD NIEBIOSA. DRUGIEGO TAKIEGO MĘŻCZYZNY NIE BYŁO.

WRACAJĄC DO ISTOTY PŁOTU . PO WIELU LATACH OKAZAŁO SIE , ŻE PŁOT NALEŻAŁ DO NIEJAKIEGO DRWALA O IMIENIU TOMASZ.

DRWAL TEN , TWORZYŁ PŁOTY , PRZEDE WSZYSTKIM.

KIEDY NASTAŁ CZAS WOJNY , RÓŻA I TOMASZ ZACZĘLI SIĘ SPOTYKAĆ, JEDNAK NIE WSZYSTKO BYŁO TAK JASK SIĘ NALEŻY I MIAŁO BYĆ.

JAK SIĘ OKAZUJE, OBYDWOJE PRZYRZEKLI SOBIE DNIA PEWNEGO , ŻE KUPIĄ PRAWDZIWE RÓŻE , KTÓRE PO ICH ODEJŚCIU Z TEGO ŚWIATA W SPOSÓB NATURALNY , BĘDĄ OKALAĆ CAŁY PŁOT SĄSIADUJACY Z ICH DOMAMI.

TAM WYRYLI WCZEŚNIEJ SŁOWA: " KOCHAM CIĘ " I TAK JUŻ ZOSTAŁO DO DZISIAJ.

" LECZ ICH HISTORIA NIDGY NIE ZAPOMNI I DALSZE POKOLENIE"...

 

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
DanutaB
Użytkownik - DanutaB

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2018-12-04 12:39:36