Internetowa cela - 26 października 2001 roku

Autor: Kominek
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Dziś drzewa za mym oknem wyglądały szczególnie. Gdzieś tam na horyzoncie słońce chyliło się ku zachodowi rozlewając po niebie ognistą czerwień. Zdawać by się mogło, że niebo płonęło podpalone tysiącami pochodni, a wraz z nim te cztery samotne, stare brzozy.  Prawie wszystkie liście zdążyły już opaść, nagie konary straszyły okolicę. 
Za każdym razem był to ten sam mój mały skrawek nieba, jednak prawie zawsze pojawiało się coś nowego w tym kosmicznym krajobrazie. Nad polami unosiła się mgła, zbliżał się wieczór, jeden z tych, gdy chciało mi się płakać, gdy odczuwałem tak wielką pustkę. Żyłem wśród ludzi, a jednak z dala od nich w swym małym świecie, którego uczestnikiem stałem się już dawno temu...
 


--@--@- @ -@--@--

 

Kiedy kurz opada a pożary gasną, spod przymkniętych powiek wyłania się nowy świat. Świat przyćmiony nalotem bólu i utraconych nadziei. Czy w tym świecie, w którym śmierć łączy się z cierpieniem, znajdzie się miejsce na miłość?
Iwona. Kobieta sukcesu. Piękna. Hipnotyzująca. Tajemnicza. Wydawać by się mogło, że w jej idealnym życiu niczego nie brakuje. Kiedy przypadkowo poznaje dwóch mężczyzn, okazuje się, że jej życie wcale takie idealne nie było…Czy w ramionach przystojnego architekt odnajdzie drogę do bycia kochaną? A może to internetowa znajomość sprawi, że jej życie nabierze innego wymiaru?

 Powieść napisana live bez żadnego przygotowania przed dwa ostatnie miesiące 2001 roku, którą w rozdziałach chciałbym się z Wami podzielić. Od dłuższego czasu szukam wydawcy, co niestety nie jest takie proste, pomimo wypowiedzi pewnego wydawnictwa - Pana powieść jest lepsza od wielu wydanych przez nas. Jednak mamy bardzo złe doświadczenia w wydawaniu prozy pisanej przez mężczyzn. Podejrzewamy, że w beletrystyce funkcjonujemy przede wszystkim jako wydawca powieści kobiecych.  

Jedno, co ważne, nie jest to opracowanie naukowe, ani praca badawcza, wszystko jest wymysłem autora, więc jeśli w trakcie lektury, coś gdzieś może wydać się zgrzytem to jest to tylko i jedynie fikcja literacka.
Zastanawiam się, jak zostanie przez Was odebrana. Zapraszam do lektury.

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Kominek
Użytkownik - Kominek

O sobie samym: Brakuje mi ponownie słów przelewanych na papier stąd pojawiła się potrzeba pokazania ich w sposób wygodny i przystępny - na FB narodził się Kominek, chwilę później tutaj i dosyć niedawno w blogu. Każde z nich uzupełnia inne, ale to blog stał się teraz epicentrum mojej twórczej działalności..:)
Ostatnio widziany: 2016-07-11 01:13:59