INWAZJA - CZĘŚĆ 1

Autor: kathy
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

INWAZJA – CZĘŚĆ 1

   Pewnego dnia  Johny dostał wiadomość. Wiadomość ta była dla niego niestety zópełnie niezrozumiała. Johny chcąc  przyjrzeć jej się dokładniej nagle… zemdlał…

Obudził się . Jego głowa była niczym balon ,który za chwilę miałby pęknąć.Nie mógł się zorientować gdzie jest i co robi. Po około dwudziestu minutach określił ,że gdy zemdlał mósiał gdzieś się przenieść- do dziwnej nieznanej mu wcześniej krainy. Ponieważ znajdował się między dziwnymi budowlami  postanowił wstać i obejrzeć dokładniej miejsce w którym się znalazł. Gdy wyszedł z pomiędzy budynków ujrzał biegnący ,przerażony tłum jakby ludzi… Po chwili zauważył ,że to wcale nie są ludzie to były przedziwne istoty z ogromnymi skrzydłami . Same istoty były koloru przypominający biały lecz ten biały świecił się jakby opsypał się brokatem. Przyglądał się im przez dłuższą chwilę.  Na twarzach mieszkańcy dziwnej krainy mieli błękitne wzory – każdy z nich miał inny wzór. Wzory też znajdowały się na ich nogach i rękach – jeżeli można to tak nazwać. Wszystkie istoty miały długie złote włosy splecione w nieznane wcześniej Johnemu misterne fryzury. Najdziwniejsze były ich ogomne skrzydła ,bo mieniły się wszystkimi kolorami tęczy i mogło by się wydawać iż istota posiadająca więkrze skrzydła była silniejsza.

                Johny był bardzo oszołomiony i lekko przestraszony to był dla niego szok , ponieważ nigdy żaden człowiek nie odkrył czegoś takiego . Wydawało mu się ,że to sen z którego nie może się obudzić…

Po chwili tłum dogonił Johnego stojącego na środku ich drogi . Stwory zaczęły trącać mężczyznę . Johny był tak zszokowany ,że tylko stał – znieruchomiał. Wszystkie istoty krzyczały „To koniec !!!”

„Wszyscy zginiemy”. Naglę Johnego przeszedł dreszcz …. Jedna z tych istot dotknęła go dłonią i pociągnęła na bok , gdzie panowała głęboka cisza…

CIĄG DALSZY NASTĄPI  ;D

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
kathy
Użytkownik - kathy

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2010-09-10 21:55:18