"Ja, Kornel i cała reszta" ***FRAGMENT*** 1

Autor: ssandi
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

No i jak w takim domu, żyjąc od lat pod jednym dachem z takimi ludźmi nie zwariować?!

(- Niech żyje złota wolność szlachecka!!! - tymi słowami podsumował te zdarzenie kujon kiedy wrócił do domu i o wszystkim się dowiedział ).

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------

 

Jeśli chodzi o moją twórczość... jeśli można to tak nazwać :P Od kiedy pamiętam lubiłam książki, a kiedy byłam mała uwielbiałam oglądać obrazki w książeczkach.
Moim ulubionym gatunkiem książek są powieści awanturniczo - przygodowe. Nie przepadam za książkami typu "Pamiętnik księżniczki". Pisarzami, którzy wywarli na mnie największy wpływ byli: Z.Nienacki, E.Niziurski, A.C. Doyle, Astrid Lindgren oraz J.K.Rowling.
Moją pierwszą książkę pt. "Głogów, Wierzba, sprawa kradzieży samochodu i my" napisałam w wieku 11 lat (w 2002 roku zaczęłam jej pisanie, skończyłam w 2003). Opowiada ona o trójce rodzeństwa, które stało się świadkami kradzieży samochodu swoich sąsiadów. Miło jest mi się pochwalić, iż książkę te wydrukowano w 2005 roku w 500 egzemplarzach :)
Rok później powstała kontynuacja przygód tego głogowskiego rodzeństwa, jednak postanowiłam, że nigdy nie ujrzy światła dziennego.
Prezentowane tu opowiadanie "Ja, Kornel i cała reszta" napisałam w wieku 14 lat (rok 2005). Opowiada ona o parze bliźniąt - Łucji i Kornela, którzy nie potrafią żyć w zgodzie z resztą swojego rodzeństwa. W dodatku, przez swojego wroga, pakują się w tarapaty. Książka ma za zadanie wyśmiać pewne postawy, zachowania, zjawiska, pisana jest w lekkim, żartobliwym stylu.
Rok później powstała jej kontynuacja. Obecnie pracuję nad trzecia i czwartą częścią przygód niesfornych bliźniaków.

 

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
ssandi
Użytkownik - ssandi

O sobie samym: Pewnego listopadowego dnia, jakieś 17 lat temu, nadano mi na imię Sandra Ewa. Od tamtej pory zamieszkuję miasto na zachodzie Polski, znane wszystkim pod nazwą Głogów. Tak jakoś wyszło, że w okresie od września do czerwca 5 na 7 dni tygodnia spędzam w LO1 w Głogowie z moją świetną klasą Ie :) Wcześniej użerałam się z nauczycielami bądź uczniami (zależy jak wyszło) w SP1 i GIM1, gdzie przyszło mi się męczyć aż 9 lat. Kto jest ciekaw tego,czym się interesuję, pewnie się ucieszy, gdyż otrzyma oczekiwaną przez siebie odpowiedź. Oczywiste jest, że kocham książki :) Dziedzinami, które mnie najbardziej interesują są historia (zwłaszcza archiwistyka, genealogia i heraldyka) oraz polityka, ale nie stronię też od jednego z moich ulubionych zajęć, czyli robienia różnych numerów ;) W przyszłości chciałabym zostać historykiem i pracować w jakimś instytucie badawczym bądź archiwum oraz napisać książkę, której realia są osadzone w czasach I Rzeczpospolitej. Wiem, że to, co napisałam powyżej poważnie brzmi, ale nie jestem ponurakiem. Jestem pogodnego usposobienia, życzliwie nastawiona do świata, z dużym poczuciem humoru, zwykłą dziewczyną, których pełno w każdym zakątku świata ;)
Ostatnio widziany: 2009-01-01 14:58:59