KARTKA Z PAMIĘTNIKA

Autor: suzi_94
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

Całe szczęście ,że od kiedy weszłam do klasy(zajęłam miejsce na końcu klasy,ale i tak wszyscy odwracali się w moją stronę z ciekawością),nauczyciel ,niejaki pan Wysocki , nie zwrócił na mnie uwagi.Wydawało mi się to dziwne..Ale cóż..ostatnią rzeczą na jaką miałam ochotę,to ustanie przed 24 osobami(byłam 25, aa i klasa to jest IIIc)i przedstawienie się..Lekcja dłużyła się w nieskończoność..Ok.Wytrzymam zostało już tylko 5 min... O bosz ,miałam różne lekcje histy,ale tylko u niego tak mi się nudzi..
-Teraz gdy przerobiliśmy nowy temat..chciałbym..w ogóle wybaczcie mi ,że nie przedstawiłem wam nowej koleżanki od razu ale,,no cóż..zostawiłem to na koniec...-zaśmiał się..O nie !Tylko nie to.Ale zanim zdążyłam pomyśleć co powiem,już wołał mnie przed tablicę.
Wstałam..Oczywiście wszystkie oczy w moją stronę...Żałosne.
-Powiedz nam coś o sobie Joanno-(nienawidzę jak ktoś mówi do mnie ,,Joanno".Wszystkie dziewczyny patrzyły na mnie jak by miały mnie zabić..Nie wiem..dlatego że się nie umalowałam!No tak..dopiero zauważyłam..Wszystkie umalowane jak lafiryndy..tffyy,.wieśniary(nie to żebym coś do wsi miała).
-No..eee..Nazywam się Asia-(imię powiedziałam z naciskiem na Asia),no i resztę powiedziałam...i zadzwonił dzwonek..ufff..podeszłam po torbę chwyciłam ją.i wymaszerowałam jak najszybciej z klasy.
*************************************************************************************************************
Zerknęłam na plan zadań ,który dostałam rano i z ulgą  stwierdziłam że mam 15 min.przerwy przed matematyką..
Poszłam na dwór (przestało padać),i wybrałam pusta ławkę.Usiadłam , wyjęłam odtwarzacz mp4 i zaczęłam słuchać muzy..
Sama nie wiem kiedy zaczęłam nucić..Tak się wczułam ,że gdy ktoś mnie postukał w plecy,myślałam że dostanę zawału..
Podskoczyłam na równe nogi, z obronną miną.
-Aśka?Nie poznajesz-kuwa jakieś ciacho stoi przede mną i pyta czy poznaję..Niee kurde kto to?!
-No kurde..hahaha-zaśmiał się a ja myślałam że padnę  z wrażenia pod spojrzeniem jego niebieskich oczu.
-Kurde Aśka! Ty naprawdę mnie nie poznajesz..hehe.To ja Kuba,twój najfajniejszy przyjaciel z  piaskownicy..heh-dalej się śmiał.A no tak! Jak ja mogłam go nie poznaćTrzeba przyznać że wyprzystojniał..
-Będziemy tak stać?Może jakiś uścisk?-zapytał z rozbawieniem.
-No jasne..kurde sorry Kuba ,ale ..no nie wiem co ze mną się dziś stało.-teraz i ja się śmiałam,a on podszedł i mnie uścisnął.
-Usiądziemy?-spytał.
-Aaa, ok -uśmiechnęłam się.
-To jak tam przeprowadzka?
-Eee daj spokój..masakra normalnie ..Nikogo nie znam..nie pamiętam .. e e lepiej powiedz co u ciebie?
Ale ona nie odpowiedział od razu tylko dodał.
-No wiesz..czuję się urażony..Masz mnie teraz..-odparł z uśmiechem.-Wiem że to mało fajne ale mimo wszystko..hehe
-Skarbie?
Odwróciłam się w stronę dobiegającego głosu.W stronę Kuby szła jakaś blondi.
-Eee no właśnie Asiu,pytałaś co u mnie..Jesteśmy z Patrycją parą.  (Patrycja to moja była przyjaciółka,jej też nie poznałam).
-Patrycja..Siema - już chciałam ją uściskać ale się powstrzymałam,bo zmroziła mnie wzrokiem.
-A tak..cześć.Joaśka..-Odparła z rezerwą.Kurdee.a tej co?moja przyjaciółka dawna,a  teraz traktuje mnie jak..ee sama nie wiem.W każdym razie Kuba powitał mnie szczerze a ona nie..
-Eee ,no super że jesteście parą..eee to ja muszę się zbierać..ee to pa.- I odwróciłam się w stronę klasy.
-Do zobaczenia na matmie!
-Co?
-No mamy razem matmę.Jesteś  w IIIc?-zadał pytanie retoryczne.-Noo to jesteś ze mną w klasie.Niestety Patrycja jest w IIIb ale przerwy są nasze-gdy powiedział to ją pocałował.
-Aha..to pa.
I poszłam.
****
-Siema ,jestem Kasia,a to Monika,
-O hej .-uśmiechnęłam się.-Miło mi.Jestem Asia.
-Jesteśmy razem w klasie.Super nie?-Kasia była widocznie zafascynowana tym faktem.
-O super.-Byłam naprawdę szczęśliwa bo czułam że znajdę w nich przyjaciółki...


***************************************************************************************************************

                                    ,,Iść przed siebie,mimo wszystko".

Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
suzi_94
Użytkownik - suzi_94

O sobie samym: ,,Tak miało być."
Ostatnio widziany: 0000-00-00 00:00:00