Kilka krótkich słów na dobranoc szeptanych

Autor: Monte Christo
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

- Zaśnij kochanie, późno już ...
- Zasnąć nie mogę ...
- Zaśnij kochanie, jestem przy Tobie, zawsze tu będę.
- Zawsze ?
- Tak będę zawsze. Będę przy Tobie gdy będziesz zasypiać i gdy się budzić będziesz. Będę pierwszym promieniem słonca muskającym Twoje piękne lico, będę graniem świerszcza o zmierzchu. Będę tchnieniem wiatru rozwiewiającym Twe włosy, będę kroplą deszczu cicho szepczącą: kocham Cię.
- Kłamiesz. To nie możliwe.
- Nie Aniołku nie kłamię, bo będę przy Tobie zawsze i wszędzie, nawet gdy mnie dojrzeć nie będziesz w stanie, gdyż w Twoje dłonie złożyłem swe serce i ducha ...
- Kochany jesteś ...
- Nie Aniołku to Ty jesteś kochana, a teraz pocałuj mnie i zaśnij ... Ja będę czuwał, przy minie jesteś bezpieczna ... Tak bardzo Cię kocham, tak bardzo ...

1
Najpopularniejsze opowiadania

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
Monte Christo
Użytkownik - Monte Christo

O sobie samym: "Wiem, uważają mnie za złego człowieka (...) a niech tam! Nie chcę nikogo znać poza tymi, których kocham; ale kogo pokocham, to kocham tak, iż życie oddam za niego. A reszta? Zgniotę każdego, kto mi stanie na drodze. Mam (...) dwóch, trzech przyjaciół (...), a na resztę zwracam uwage tylko o tyle, o ile mogą mi być pożyteczni lub szkodliwi. A prawie wszyscy są szkodliwi, zwłaszcza kobiety."
Ostatnio widziany: 2016-04-10 18:00:12