Klątwa Miłości Prolog-III

Autor: nieznanaPisarka
Czy podobał Ci się to opowiadanie? 0

-         Miło było mi pana poznać, majorze – powiedziałam uprzejmie.

-          Mów mi Nathaniel.

-          Dobrze.

Wyciągnęłam dłoń przed siebie. Wojskowy ujął ją delikatnie i złożył na niej pocałunek.

-         Panią także było mi miło poznać, panno Elizabeth.

I odszedł w ciemną noc.

***

Po kolejnych dniach stwierdziłam, że Nathaniel jest bardzo częstym gościem u nas. Podczas gdy ja miałam lekcje on w pokoju obok mnie (znajdowało się tam biuro mojego ojca) obmyślał razem z tatą różne taktyki.

Pewnego dnia skończyłam naukę szybciej i udałam się na przejażdżkę konną wraz z moją przyjaciółką Lydią. Kiedy opowiedziałam jej całą sytuacje co się dzieje w domu a mianowicie: mama podlizuje się majorowi, ojciec coraz częściej każe mu przychodzić nawet z powodu błahych spraw, potem przeciąga to ile się da i zaprasza go na kolacje. Co wieczór muszę odprowadzać gościa pod drzwi… Sytuacja zaczynała mnie przerastać. Ona tylko odparła:

-         Co w tym dziwnego, major Craver jest dobrze zbudowany finansowo i twoi rodzice po prostu chcą cię wydać za mąż.

Aż stanęłam w miejscu. Nie domyśliłam się tego. Po pierwsze: nie chciałam wychodzić już za mąż, po drugie: na pewno nie za Nathaniela. On może jest wspaniały, ale traktuje go jako przyjaciela nikogo więcej.

-         Jak myślisz co mam zrobić, żeby nie wychodzić za mąż ?

-         Po pierwsze: musiałabyś wyjechać daleko stąd, po drugie: ogranicz swoje kontakty z majorem do kulturalnej wymiany zdań i za żadne skarby nie mów do niego per ,,Nathanielu” tylko majorze, albo ,,panie Craver”, a po trzecie: namów rodziców na wyjazd do szkoły panien, tej do której uczęszczała twoja babcia, bo ona jest daleko stąd a poza tym, po niej masz większą szanse na przyszłość. Będziesz mogła wyjechać. Więc śpiesz się. 

Najpopularniejsze opowiadania
Inne opowiadania tego autora

Musisz być zalogowany, aby komentować. Zaloguj się lub załóż konto, jeżeli jeszcze go nie posiadasz.

Forum - opowiadania
Reklamy
O autorze
nieznanaPisarka
Użytkownik - nieznanaPisarka

O sobie samym:
Ostatnio widziany: 2013-10-20 10:02:05